Η συμβολή του χρώματος στο σχεδιασμό βιομηχανικών προϊόντων: λειτουργικές, τεχνικές και εμπορικές παράμετροι = The contribution of colour in product design process: functional, technical & marketing issues

Τρουμπαδάκη, Φωτεινή (2008) Η συμβολή του χρώματος στο σχεδιασμό βιομηχανικών προϊόντων: λειτουργικές, τεχνικές και εμπορικές παράμετροι = The contribution of colour in product design process: functional, technical & marketing issues. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
BS9_2008.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (4MB)

Abstract

Η εργασία έχει σκοπό να παράσχει τις αναγκαίες γνώσεις στους μελλοντικούς βιομηχανικούς σχεδιαστές, με σκοπό την ευσυνείδητη επιλογή χρωμάτων στα μελλοντικά τους προϊόντα. Χωρίζεται σε 6 ενότητες, παρουσιάζοντας το χρώμα από διαφορετική οπτική γωνία κάθε φορά. Στην πρώτη ενότητα, παρουσιάζεται η μέτρηση του χρώματος και η τυποποίηση του. Είναι σημαντικό, ο σχεδιαστής να γνωρίζει τον τρόπο που θα πρέπει να αναπαράγει ένα συγκεκριμένο χρώμα στην ψηφιακή παρουσίαση του project του, καθώς επίσης την τρισδιάστατη μορφή που θα έχει το χρώμα, στην παραγωγή του προϊόντος. Η δεύτερη ενότητα αφορά στην εξέλιξη του χρώματος στον προηγούμενο αιώνα. Στην τρίτη ενότητα, αναλύεται η σημασία του χρώματος στην προώθηση των προϊόντων. Η συναισθηματική φόρτιση που προκαλούν τα χρώματα είναι αναμφισβήτητα ένα εργαλείο που μπορεί να επιφέρει την επιτυχία σε ένα προϊόν. Αναλύεται σημασιολογία των χρωμάτων ανά οικογένεια, οι πολιτισμικές προτιμήσεις, καθώς και εταιρίες που προώθησαν τα προϊόντα τους με κύριο χαρακτηριστικό, το εντυπωσιακό χρώμα τους. Στην τέταρτη ενότητα αναλύεται η χρήση του χρώματος στον εργονομικό σχεδιασμό ενός προϊόντος. Η πέμπτη ενότητα παρουσιάζει παραδείγματα σχεδιαστών που χρησιμοποίησαν τα χρώματα για να αναδείξουν τα προϊόντα τους και έμειναν στην ιστορία από αυτήν τους την ιδιότητα. Στην έκτη ενότητα, γίνεται μία προσπάθεια σύνταξης ενός οδηγού εφαρμογών τού χρώματος κατά τον σχεδιασμό ενός προϊόντος, μέσω διακριτών μελετών περιπτώσεων (case studies), ο οποίος βασίζεται στα θέματα που αναλύονται στα προηγούμενα κεφάλαια.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Γιαννικόπουλος Γεώργιος
Uncontrolled Keywords: Χρωματομετρία, Τυποποίηση χρωμάτων, Μάρκετινγκ και χρώμα, Εργονομία και χρώμα, Βιομηχανικοί σχεδιαστές, Σχέδιο βιομηχανικών πρϊόντων
Subjects: Σ > Σχέδιο, Βιομηχανικό
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών & Βιομηχανικού Σχεδιασμού ΤΕ (Κοζάνη) > Κατεύθυνση Bιομηχανικού Σχεδιασμού ΤΕ
Depositing User: Προσωπικό Καταθετηρίου
Date Deposited: 23 May 2015 13:16
Last Modified: 23 May 2015 13:16
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/4358

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top