Αναγνωστιάδη, Ευαγγελία and Σπυρόπουλος, Μάριος (2007) Ξενοδοχειακό Marketing. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
BS46_2007.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (4MB) |
Abstract
Στην ελληνική ξενοδοχεία σύντομα έγινε αντιληπτή η σπουδαιότη¬τα του μάρκετινγκ, καθώς και το γεγονός ότι οι τεχνικές και οι μέ¬θοδοι του συντονιστικού μάρκετινγκ δεν πρέπει να είναι "αποκλει¬στικότητα" των μεγάλων ξενοδοχείων και εστιατορίων. Ορισμένοι διευθυντές ξενοδοχείων αλλά και ιδιοκτήτες-ξενοδόχοι, διαπιστώνοντας τη σημασία του συντονιστικού μάρκετινγκ για τις επιχειρήσεις τους, "αποστασιοποιήθηκαν" από τη καθημερινότητα της μονάδας τους, "ξέφυγαν" από τη ρουτίνα των "παλιών γνωστών διαδικασιών διοίκησης" και δημιούργησαν ένα σχέδιο-πλαίσιο συντονιστικού μάρκετινγκ που ανταποκρίνεται στις ανάγκες της μικρής, μεσαίας ή μεγάλης μονάδας τους. Παρ' όλη όμως την αναγνώριση του ρόλου του μάρκετινγκ οι περισσότεροι ξενοδόχοι καθυστέρησαν ή δεν προχώρησαν στην επιστημονική εφαρμογή των αρχών, μεθόδων και τεχνικών του.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Ματθαιόπουλος Γεώργιος |
Uncontrolled Keywords: | Ξενοδοχειακές επιχειρήσεις, Στρατηγική ξενοδοχείων, Ξενοδοχειακό Marketing |
Subjects: | Ξ > Ξενοδοχεία Μ > Μάρκετινγκ |
Divisions: | Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών & Βιομηχανικού Σχεδιασμού ΤΕ (Κοζάνη) > Κατεύθυνση Bιομηχανικού Σχεδιασμού ΤΕ |
Depositing User: | Προσωπικό Καταθετηρίου |
Date Deposited: | 23 May 2015 12:59 |
Last Modified: | 17 Nov 2015 08:36 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/4357 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |