Ξενοδοχειακό Marketing

Αναγνωστιάδη, Ευαγγελία and Σπυρόπουλος, Μάριος (2007) Ξενοδοχειακό Marketing. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
BS46_2007.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (4MB)

Abstract

Στην ελληνική ξενοδοχεία σύντομα έγινε αντιληπτή η σπουδαιότη¬τα του μάρκετινγκ, καθώς και το γεγονός ότι οι τεχνικές και οι μέ¬θοδοι του συντονιστικού μάρκετινγκ δεν πρέπει να είναι "αποκλει¬στικότητα" των μεγάλων ξενοδοχείων και εστιατορίων. Ορισμένοι διευθυντές ξενοδοχείων αλλά και ιδιοκτήτες-ξενοδόχοι, διαπιστώνοντας τη σημασία του συντονιστικού μάρκετινγκ για τις επιχειρήσεις τους, "αποστασιοποιήθηκαν" από τη καθημερινότητα της μονάδας τους, "ξέφυγαν" από τη ρουτίνα των "παλιών γνωστών διαδικασιών διοίκησης" και δημιούργησαν ένα σχέδιο-πλαίσιο συντονιστικού μάρκετινγκ που ανταποκρίνεται στις ανάγκες της μικρής, μεσαίας ή μεγάλης μονάδας τους. Παρ' όλη όμως την αναγνώριση του ρόλου του μάρκετινγκ οι περισσότεροι ξενοδόχοι καθυστέρησαν ή δεν προχώρησαν στην επιστημονική εφαρμογή των αρχών, μεθόδων και τεχνικών του.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Ματθαιόπουλος Γεώργιος
Uncontrolled Keywords: Ξενοδοχειακές επιχειρήσεις, Στρατηγική ξενοδοχείων, Ξενοδοχειακό Marketing
Subjects: Ξ > Ξενοδοχεία
Μ > Μάρκετινγκ
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών & Βιομηχανικού Σχεδιασμού ΤΕ (Κοζάνη) > Κατεύθυνση Bιομηχανικού Σχεδιασμού ΤΕ
Depositing User: Προσωπικό Καταθετηρίου
Date Deposited: 23 May 2015 12:59
Last Modified: 17 Nov 2015 08:36
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/4357

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top