Κουτσοθεοδώρου, Βασιλική and Παπαδοπούλου, Σωτηρία (2014) Διαφήμιση στο internet και κόστος. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
L7_2014.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (2MB) |
Abstract
Η ευρεία χρήση του διαδικτύου συντέλεσε στην έναρξη διαφόρων δραστηριοτήτων όπως είναι η ηλεκτρονική διαφήμιση. Η εργασία αυτή αναφέρεται στην ηλεκτρονική διαφήμιση και στο κόστος της διαφήμισης μέσω διαδικτύου. Στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται λόγος για την ηλεκτρονική διαφήμιση γενικότερα. Παρουσιάζεται μια ιστορική αναδρομή. Επίσης στο κεφάλαιο αυτό γίνεται αναφορά στα οφέλη που προσκομίζει τόσο ο καταναλωτής όσο και η εταιρία από το ηλεκτρονικό εμπόριο. Τέλος παρουσιάζονται κάποια γενικά χαρακτηριστικά τόσο της παραδοσιακής όσο και της on line διαφήμισης. Στο δεύτερο κεφάλαιο γίνεται λόγος για το μάρκετινγκ μέσω διαδικτύου, καθώς και για τις προϋποθέσεις αποτελεσματικής διαφήμισης στο διαδίκτυο. Το τρίτο κεφάλαιο αναφέρεται στο κόστος σχεδιασμού, διαφήμισης σε διάφορα site, στο κόστος φιλοξενίας σε site καθώς και το κόστος κατοχύρωσης ονόματος domain.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Καραφόλας Συμεών |
Uncontrolled Keywords: | Διαδικτυακή διαφήμιση, Ηλεκτρονική διαφήμιση, Κόστος διαφήμισης, Αποτελεσματική διαφήμιση, On-line διαφήμιση |
Subjects: | Δ > Διαδίκτυο (Internet) Δ > Διαφήμιση |
Divisions: | Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Λογιστικής (Κοζάνη) |
Depositing User: | Προσωπικό Καταθετηρίου |
Date Deposited: | 22 May 2015 06:50 |
Last Modified: | 22 May 2015 06:50 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/4287 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |