Παπαϊωάννου, Μαρία (2007) Σχέδιο μάρκετινγκ = Marketing plan. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
XR54_2007.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (3MB) |
Abstract
Στην εργασία που ακολουθεί θα δοθεί ένας απλός ορισμός της έννοιας «σχέδιο μάρκετινγκ», θα αναφερθεί ο ρόλος του σχεδίου καθώς επίσης θα αναπτυχθούν η σύνταξη και η δομή ενός τυπικού σχεδίου μάρκετινγκ. Εκτός όμως από τη χρησιμότητα του στη μελλοντική πορεία του επιχείρησης, το Σχέδιο Μάρκετινγκ αποτελεί ένα μέσο επικοινωνίας των στελεχών αυτής, στην κατεύθυνση εκπλήρωσης των επιθυμητών αποτελεσμάτων. Το Σχέδιο Μάρκετινγκ μπορεί να αφορά είτε ολόκληρο τον οργανισμό, ή μεμονωμένες δραστηριότητες, προϊόντα ή και υπηρεσίες της.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Χιωτίδης Γεώργιος |
Uncontrolled Keywords: | Μάρκετινγκ, Σχέδιο μάρκετινγκ, Στρατιγικό μάρκετινγκ |
Subjects: | Μ > Μάρκετινγκ |
Divisions: | Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Χρηματοοικονομικών Εφαρμογών (Κοζάνη) |
Depositing User: | Προσωπικό Καταθετηρίου |
Date Deposited: | 18 May 2015 19:17 |
Last Modified: | 18 May 2015 19:17 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/4080 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |