Συμεωνίδης, Στυλιανός (2007) Έρευνα αγοράς στο διεθνή χώρο. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
XR51_2007.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (3MB) |
Abstract
Στην εργασία θα προσπαθήσουμε να παρουσιάσουμε τις βασικές τεχνικές ερευνάς αγοράς καθώς και τις απαιτούμενες διαδικασίες μια επιτυχημένης έρευνας στο διεθνή χώρο επίσης τους παράγοντες που επηρεάζουν μια διεθνή έρευνα αγοράς καθώς και τις ιδιομορφίες - διαφοροποιήσεις που παρουσιάζονται στις ανάγκες - απαιτήσεις του κοινού – στόχου στις διεθνής αγορές. Έρευνα αγοράς είναι η συστηματική συλλογή και καταγραφή πληροφοριών που αφορούν στο μάρκετινγκ των προϊόντων και υπηρεσιών. Είναι ένας ειδικευμένος επιστημονικός κλάδος που λειτουργεί σαν ‘‘Εργαλείο’’ του μάρκετινγκ παρέχοντας πληροφορίες που καθοδηγούν αποφάσεις μειώνοντας το επιχειρηματικό ρίσκο σε όλους τους τομείς και τα στάδια δραστηριότητας: Ανίχνευση, παρακολούθηση, αξιολόγηση. Η έρευνα αγοράς καθορίζεται από τους στόχους του μάρκετινγκ μιας εταιρίας και από τη διοίκηση της. Τα προγράμματα της έρευνας αγοράς δηλαδή σχεδιάζονται για να διευρύνουν τις αποφάσεις της διοίκησης, οι οποίες λαμβάνονται υπό τους περιορισμούς του συνολικού επιχειρησιακού προϋπολογισμού.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Μαυρίδης Δημήτριος |
Uncontrolled Keywords: | Έρευνα αγοράς, Διεθνές μάρκετινγκ, Παγκόσμια αγορά |
Subjects: | Δ > Διεθνές μάρκετινγκ |
Divisions: | Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Χρηματοοικονομικών Εφαρμογών (Κοζάνη) |
Depositing User: | Προσωπικό Καταθετηρίου |
Date Deposited: | 18 May 2015 18:44 |
Last Modified: | 18 May 2015 18:44 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/4078 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |