Τουριστικό, ξενοδοχειακό μάρκετινγκ

Μπέλμπα, Ειρήνη (2007) Τουριστικό, ξενοδοχειακό μάρκετινγκ. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
XR42_2007.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (4MB)

Abstract

Η εργασία ξεκινά με την εξήγηση της έννοιας του μάρκετινγκ και τις βασικές αρχές που το πλαισιώνουν. Περιγράφεται η έννοια του τουρισμού και η ανάπτυξή του, και πώς χρησιμοποιείται το μάρκετινγκ στον τομέα αυτό. Επίσης, επισημαίνονται οι σημαντικές διαφορές ανάμεσα στο μάρκετινγκ των υπηρεσιών και το μάρκετινγκ των βιομηχανικών και συσκευασμένων αγαθών. Στην πορεία, παρουσιάζεται το σύστημα μάρκετινγκ του τομέα της φιλοξενίας, το οποίο αποτελεί τον προγραμματισμό των δραστηριοτήτων μάρκετινγκ που μπορεί να χρησιμοποιήσει κάθε οργανισμός στον τομέα της φιλοξενίας. Παρέχεται επίσης, μια λεπτομερής περιγραφή της ανάλυσης των ευκαιριών και των τεχνικών έρευνας μάρκετινγκ. Στην συνέχεια, παρουσιάζονται οι εναλλακτικές στρατηγικές που είναι διαθέσιμες για οποιονδήποτε οργανισμό του τομέα της φιλοξενίας με σκοπό την επίτευξη των στόχων, την τμηματοποίηση της αγοράς και την τοποθέτηση στην αγορά. Το δεύτερο μέρος της εργασίας αναφέρεται, σε γενικά πλαίσια, στο πώς εφαρμόζεται το τουριστικό ξενοδοχειακό μάρκετινγκ στην παγκόσμια αλυσίδα ξενοδοχείων Hyatt. Αρχικά, παρουσιάζονται κάποια γενικά στοιχεία για τα ξενοδοχεία της Hyatt, τις υπηρεσίες που προσφέρει και τις εγκαταστάσεις που περικλείονται σε κάθε ξενοδοχειακή μονάδα σε όλο τον κόσμο. Περιγράφεται το ξενοδοχειακό μείγμα παρουσίασης της Hyatt, οι πρόσθετες υπηρεσίες που μπορούν να προσφέρουν τα ξενοδοχεία της αλυσίδας αυτής, καθώς και κάποια από τα ειδικά πακέτα και διαγωνισμούς που διοργανώνουν με σκοπό να παρακινήσουν το αγοραστικό κοινό να απολαύσει την πολυτέλεια. Επίσης, γίνονται αναφορές σε κάποιες από τις διαφημίσεις της Hyatt που έχουν δημοσιευτεί κατά καιρούς και πού αποσκοπεί η κάθε μία.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Ντιό Δέσποινα
Uncontrolled Keywords: Τουρισμός, Τουριστικό μάρκετινγκ, Ξενοδοχειακό μάρκετινγκ, Ξενοδοχείο Hyatt
Subjects: Ξ > Ξενοδοχεία
Τ > Τουριστικό μάρκετινγκ
Divisions: Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Χρηματοοικονομικών Εφαρμογών (Κοζάνη)
Depositing User: Προσωπικό Καταθετηρίου
Date Deposited: 18 May 2015 17:23
Last Modified: 18 May 2015 17:23
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/4071

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top