Μουρακά, Φανή (2009) Το ηλεκτρονικό εμπόριο στις ελληνικές επιχειρήσεις. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
GP23_2009.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (2MB) |
Abstract
Η ραγδαία ανάπτυξη της τεχνολογίας των τηλεπικοινωνιών, έδωσε την ευκαιρία να αναπτυχθούν νέες μορφές επιχειρηματικότητας. Στα πλαίσια των συνεχών αναθεωρήσεων του σύγχρονου management, μία νέα μορφή εμπορίου αναπτύσσεται συνεχώς, το ηλεκτρονικό εμπόριο. Συχνά θα το συναντήσετε σαν e-commerce. Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να δώσει μία ολοκληρωμένη εικόνα για το ηλεκτρονικό εμπόριο και σε τι βαθμό έχει διεισδύσει στις ελληνικές επιχειρήσεις. Η εξάπλωση του διαδικτύου αποτελεί τον θεμέλιο λίθο του ηλεκτρονικού εμπορίου, μέσω του οποίου ικανοποιούνται οι απαιτήσεις της σύγχρονης εμπορικής δραστηριότητας και φυσικά των καταναλωτών.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Ουζουνίδης Σάββας |
Uncontrolled Keywords: | Ε-commerce, Ηλεκτρονικό εμπόριο, Ηλεκτρονικό κατάστημα, Ελληνικές επιχειρήσεις |
Subjects: | Ε > Επιχειρήσεις Η > Ηλεκτρονικό εμπόριο |
Divisions: | Πρώην Αυτόνομα Τμήματα > Τμήμα Εφαρμογών Πληροφορικής στη Διοίκηση και στην Οικονομία (Γρεβενά) |
Depositing User: | Προσωπικό Καταθετηρίου |
Date Deposited: | 15 May 2015 14:44 |
Last Modified: | 15 May 2015 14:44 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/3914 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |