Φυτίλης, Κωνσταντίνος (2009) Η ψυχολογία των πωλήσεων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
XR101_2009.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (12MB) |
Abstract
Η ψυχολογία πωλήσεων είναι συνεπώς η ψυχολογία μιας διαδικασίας αλληλεπίδρασης, όπως αναλύεται στα κεφάλαια που ακολουθούν. Αρχικά η εργασία ασχολείται με τα ψυχολογικά στοιχεία της αγοράς και τους προσδιοριστικούς της παράγοντες, που επηρεάζουν την αγοραστική απόφαση όπως είναι το μάρκετινγκ-ψυχολογία προϊόντος, η ψυχολογία τιμής, διαφήμισης αλλά και η ψυχολογία της ζήτησης όπου εκεί γίνεται μια εκτενής ανάλυση στην συμπεριφορά του καταναλωτή. Έπειτα γίνεται αναφορά στα ψυχολογικά δεδομένα της επικοινωνίας, που συμβάλλουν στη θετική συμπεριφορά του πωλητή και την αποδοτική αντιμετώπιση του πελάτη. Μετά εξηγούνται οι επικοινωνιακές προϋποθέσεις, που επιδρούν στη διαπραγμάτευση και κατά συνέπεια σε οργανωμένες και επιτυχημένες πωλήσεις και συμφωνίες μεταξύ των πωλητών και των αγοραστών, και τέλος γίνεται η παρουσίαση της διαδικασίας μιας πετυχημένης πώλησης καθώς επίσης και οι τεχνικές πωλήσεων που είναι συνυφασμένες με τη διαδικασία αυτή.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Σαριαννίδης Νικόλαος |
Uncontrolled Keywords: | Ψυχολογία, Πωλήσεις, Ψυχολογία πωλήσεων, Καταναλωτική συμπεριφορά |
Subjects: | Ψ > Ψυχολογία Π > Πωλήσεις |
Divisions: | Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Χρηματοοικονομικών Εφαρμογών (Κοζάνη) |
Depositing User: | Προσωπικό Καταθετηρίου |
Date Deposited: | 15 May 2015 08:43 |
Last Modified: | 15 May 2015 08:43 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/3903 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |