Παπαδογεώργου, Αικατερίνη and Ταραώρη, Όλγα (2012) Ηλεκτρονική παιδεία. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
GP6_2012.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (690kB) |
Abstract
Η εξέλιξη της εισαγωγής (τις προηγούμενες δεκαετίες) και της ένταξης των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας στα σχολικά συστήματα των ανεπτυγμένων χωρών υπήρξε ιδιαίτερα σημαντική, συνιστώντας ίσως την πιο καταλυτική αλλαγή των τελευταίων χρόνων στην εκπαίδευση. Στα πλαίσια της εργασίας αυτής θα γίνει αναφορά στην εκπαίδευση, στο σκοπό της, στις βασικές θεωρίες μάθησης, καθώς και στις μορφές διδασκαλίας που εφαρμόζονται. Στη συνέχεια θα γίνει μια σύντομη περιγραφή των βασικών χαρακτηριστικών των Ηλεκτρονικών Υπολογιστών που ήταν η αφορμή για την ψηφιακή επανάσταση την οποία βιώνουμε και η οποία επηρέασε και τη δομή του εκπαιδευτικού συστήματος. Έπειτα, θα εξετάσουμε αναλυτικά πως το σχολείο απέκτησε τη σύγχρονη μορφή του, τι αλλαγές έγιναν στα αναλυτικά προγράμματα σπουδών και γενικά στη δομή του. Τέλος, θα περιγραφεί ο τρόπος με τον οποίο οι Ηλεκτρονικοί Υπολογιστές ενσωματώθηκαν στις διάφορες βαθμίδες εκπαίδευσης και τι αλλαγές επέφεραν στις θεωρίες μάθησης και στις μορφές διδασκαλίας.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Κοντέος Γεώργιος |
Uncontrolled Keywords: | Εκπαίδευση, Διδασκαλία, Διαδίκτυο, Σύχρονο και παραδοσιακό σχολείο, Θεωρίες μάθησης Ηλεκτρονικών υπολογιστών |
Subjects: | Δ > Διαδίκτυο στην εκπαίδευση Ε > Εκπαιδευτική πολιτική |
Divisions: | Πρώην Αυτόνομα Τμήματα > Τμήμα Εφαρμογών Πληροφορικής στη Διοίκηση και στην Οικονομία (Γρεβενά) |
Depositing User: | Προσωπικό Καταθετηρίου |
Date Deposited: | 14 May 2015 07:29 |
Last Modified: | 09 Oct 2015 08:20 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/3816 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |