Η σπουδαιότητα της αξιολόγησης των πωλητών στην χάραξη εταιρικής στρατηγικής των πωλήσεων: διερεύνηση της μεθόδου «360ο performance feedback» , στην ελληνική αγορά κινητής τηλεφωνίας

Πολυζάς, Νικόλαος (2011) Η σπουδαιότητα της αξιολόγησης των πωλητών στην χάραξη εταιρικής στρατηγικής των πωλήσεων: διερεύνηση της μεθόδου «360ο performance feedback» , στην ελληνική αγορά κινητής τηλεφωνίας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
GP6_2011.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (472kB)

Abstract

Στο πρώτο κεφάλαιο θα αναφερθεί μία σημαντική λειτουργία της διοίκησης των πωλήσεων, την αξιολόγηση των πωλητών. Στη συνέχεια, στο δεύτερο κεφάλαιο αναλύεται η έννοια της εταιρικής στρατηγικής. Η επιτυχία μιας επιχείρησης, ανεξάρτητα από το είδος των προιόντων ή υπηρεσιών που πουλάει, εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από τα έσοδα της που προέρχονται κυρίως από της πωλήσεις. Έπειτα, στο τρίτο κεφάλαιο θα εξεταστούν οι λόγοι και τα χαρακτηριστικά εκείνα που διέπουν την αξιολόγηση των πωλητών στην χάραξη εταιρικής στρατηγικής. Καταλήγοντας, στο τέταρτο και τελευταίο κεφάλαιο, θα διερευνηθεί η μέθοδος «360Ο performance feedback» στην Ελληνική αγορά κινητής τηλεφωνίας.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Αθανασιάδης Αναστάσιος
Uncontrolled Keywords: Αξιολόγηση των πωλητών, Εταιρική Στρατηγική, Κινητή τηλεφωνία, Μέθόδος «360ο PERFORMANCE FEEDBACK»
Subjects: Ε > Επιχειρηματικός σχεδιασμός
Ε > Εταιρείες κινητής τηλεφωνίας
Divisions: Πρώην Αυτόνομα Τμήματα > Τμήμα Εφαρμογών Πληροφορικής στη Διοίκηση και στην Οικονομία (Γρεβενά)
Depositing User: Προσωπικό Καταθετηρίου
Date Deposited: 14 May 2015 05:43
Last Modified: 19 Oct 2015 07:11
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/3798

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top