Καλαμπόκη, Μαρίνα (2009) Τουριστικό σχέδιο marketing περιοχής Ιωαννίνων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
XR3_2009.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (8MB) |
Abstract
Ο τουρισμός για την Ελλάδα είναι η μεγάλη ευκαιρία, η μεγάλη πρόκληση για το μέλλον της οικονομίας μας της χώρας για την αναβάθμιση της ζωής των πολιτών. Γι αυτό και κατέχει κεντρική θέση στο σύγχρονο αναπτυξιακό σχέδιο της Ελλάδας. Για τις ανάγκες της συγκεκριμένης πτυχιακής εργασίας θα εστιαστούμε στην ανάπτυξη ενός τουριστικού μάρκετινγκ πλάν για την ευρύτερη περιοχή των Ιωαννίνων. Αρχικά αναλύει θεωρικό σκέλος του τουρισμού και του τουριστικού μάρκετινγκ ενώ το πρακτικό σκέλος έχει να κάνει με την παρουσίαση ενός ολοκληρωμένου marketing plan για την περιοχή. Έτσι, θα πρέπει να θεωρήσουμε τον Νομό Ιωαννίνων ως μια επιχείρηση που θέλει να διαφημίσει το προϊόν της και να αποσπάσει μεγαλύτερο τμήμα της αγοράς. Θα επιχειρήσει με μικροαλλαγές στο προϊόν και στην εμφάνισης της να το παρουσιάσει ως διαφορετικό από τα αντίστοιχα των άλλων ανταγωνιστών που ικανοποιούν τις ίδιες ανάγκες. Να το καταστήσει δηλαδή μονοπωλιακό ανάμεσα στα άλλα του ανταγωνισμού.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Ασβεστά Στυλιανή |
Uncontrolled Keywords: | Τουρισμός, Τουρισμός Ν. Ιωαννίνων, Τουριστική ανάπτυξη |
Subjects: | Τ > Τουριστική ανάπτυξη Τ > Τουριστικό μάρκετινγκ |
Divisions: | Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Χρηματοοικονομικών Εφαρμογών (Κοζάνη) |
Depositing User: | Προσωπικό Καταθετηρίου |
Date Deposited: | 13 May 2015 16:49 |
Last Modified: | 13 May 2015 16:49 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/3792 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |