Συστήματα διαχείρισης πελατειακής βάσης και επιχειρησιακών πόρων

Στεφανίδου, Θεοδώρα (2011) Συστήματα διαχείρισης πελατειακής βάσης και επιχειρησιακών πόρων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
GP49_2011.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (3MB)

Abstract

Η γνώση των πελατών και των αναγκών τους, με την μεγαλύτερη δυνατή λεπτομέρεια, είναι σημαντική σε οποιαδήποτε επιχείρηση. Και αυτό είναι το κεντρικό σημείο για τα Προγράμματα Διαχείρισης Πελατειακών Σχέσεων γνωστά ως CRM (Costumer Relatioship Management). Τα CRM αποτελούν το τεχνολογικό εργαλείο για την υλοποίηση μιας ενιαίας, πελατοκεντρικής επιχειρηματικής στρατηγικής απο τα τμήματα και τα κανάλια εξυπηρέτησης της επιχείρησης. Τα συστήματα CRM είναι σχεδιασμένα ώστε να καλύπτουν όλες τις ενέργειες των Τμημάτων Πωλήσεων, Μάρκετινγκ και Εξυπηρέτησης Πελατών. Ολοένα και περισσότερες επιχειρήσεις στρέφονται στην τεχνολογία της πληροφορικής και ειδικότερα στα συστήματα CRM, προκειμένου να διαχειριστούν αποτελεσματικότερα τις σχέσεις με τους πελάτες τους. Αυτό αναλύεται στην πρώτη ενότητα της εργασίας, στην προσπάθεια γνωριμίας με τα CRM συστήματα.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Πατουλίδης Χαράλαμπος
Uncontrolled Keywords: Προγράμματα Διαχείρισης Πελατειακών Σχέσεων, CRM (Costumer Relatioship Management), ERP (Enterprise Planning Systems), Χαρακτηριστικά συστημάτων, Ελληνική Αγορά
Subjects: Β > Βάσεις δεδομένων
Ε > Επιχειρήσεις - Πρόγραμμα ηλεκτρονικών υπολογιστών
Divisions: Πρώην Αυτόνομα Τμήματα > Τμήμα Εφαρμογών Πληροφορικής στη Διοίκηση και στην Οικονομία (Γρεβενά)
Depositing User: Προσωπικό Καταθετηρίου
Date Deposited: 13 May 2015 15:12
Last Modified: 13 May 2015 15:12
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/3783

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top