Στεφανίδης, Στέφανος (2014) Οι αερομεταφορές σε Ελλάδα και Ευρώπη και η απελευθέρωσή τους. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
GP17_2014.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (1MB) |
Abstract
Σε πρώτη φάση είχαμε τη δημιουργία ενός προσωρινού οργανισμού, του PICAO, ο οποίος είχε συμβουλευτικές αρμοδιότητες μόνο και θα λειτουργούσε μέχρι τη δημιουργία του μόνιμου Οργανισμού. Έτσι ο PICAO λειτούργησε για 20 μήνες μέχρι τις 4 Απριλίου 1947, οπότε και εμφανίστηκε ο Διεθνής Οργανισμός Πολιτικής Αεροπορίας, που θα μπορούσαμε να πούμε ότι ήταν το παιδί του Δεύτερου Παγκοσμίου και το εγγόνι του Α (πολέμου). Η δημιουργία τέλος του ICAO, προμήνυσε την έλευση ενός ευρύτερου Διεθνούς Οργανισμού του ΟΗΕ, η σύσταση του οποίου έγινε ένα χρόνο αργότερα και ο οποίος ακολούθησε τον τρόπο οργάνωσης του ICAO (Συνέλευση, Συμβούλιο, Πρόεδρος, Γενικός Γραμματέας). Ακολουθεί μια αναφορά στις αερογραμμές τόσο της χώρας μας όσο και ολόκληρης της ευρωπαϊκής ηπείρου. Έχει γίνει καταγραφή των αεροπορικών εταιρειών που δραστηριοποιήθηκαν και δραστηριοποιούντα στην χωρά μας καθώς και σε όλους σχεδόν τους εθνικούς αερομεταφορείς των ευρωπαϊκών χωρών. Επείσης έχει γίνει μια αρκετά εκτενείς αναφορά στο αεροπορικό δίκαιο και σε θέματα που σχετίζονται με την απελευθέρωση των αερομεταφορών στην Ευρώπη.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Κοντέος Γεώργιος |
Uncontrolled Keywords: | Διεθνής οργανισμός πολιτικής αεροπορίας, Εθνικός αερομεταφορέας, Απελευθέρωση αερογραμμών, Αεροπορικές εταιρίες |
Subjects: | Α > Αερομεταφορές Α > Αεροπορικές εταιρείες - Διοίκηση και οργάνωση |
Divisions: | Πρώην Αυτόνομα Τμήματα > Τμήμα Εφαρμογών Πληροφορικής στη Διοίκηση και στην Οικονομία (Γρεβενά) |
Depositing User: | Προσωπικό Καταθετηρίου |
Date Deposited: | 13 May 2015 10:57 |
Last Modified: | 13 May 2015 13:57 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/3768 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |