Κοπελιά, Αικατερίνη (2010) Πλάνο μάρκετινγκ οινοποιητικής επιχείρησης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
XR81_2010.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (2MB) |
Abstract
Η ανάπτυξη της εργασίας θα επικεντρωθεί αρχικά στο θεωρητικό μοντέλο δημιουργίας του Σχεδίου Μάρκετινγκ μιας επιχειρηματικής δραστηριότητας. Στην ανάλυση του κλάδου αμπελουργίας-οινοποιίας στην Ελλάδα με εστίαση στο μάρκετινγκ προϊόντων οινοποιίας. Στην δευτερογενή έρευνα για στοιχεία σχετικά με την πορεία της αγοράς προϊόντων οινοποιίας στην Ελλάδα και το εξωτερικό και για τις σύγχρονες μεθόδους μάρκετινγκ των επιχειρήσεων του κλάδου. Με βάση τα στοιχεία της έρευνας και την ανάλυση του κλάδου της αμπελουργίας-οινοποιίας, θα γίνει εντοπισμός των παραγόντων - κλειδιών επιτυχίας και θα σχεδιαστεί το κατάλληλο Σχέδιο Μάρκετινγκ για την επιχείρηση Αμπελώνας Καμκούτη.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Καταραχιά Ανδρονίκη |
Uncontrolled Keywords: | Μάρκετινγκ, Οικογενειακή οινοποιητική επιχείρηση, Οίνος Βελβεντού, Αμπελώνας Καμκούτη |
Subjects: | Μ > Μάρκετινγκ Ο > Οινοποιία |
Divisions: | Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Χρηματοοικονομικών Εφαρμογών (Κοζάνη) |
Depositing User: | Προσωπικό Καταθετηρίου |
Date Deposited: | 13 May 2015 10:49 |
Last Modified: | 13 May 2015 10:49 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/3765 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |