Ζουριδάκη, Άννα (2013) Η εξέλιξη των CRM στην Ελλάδα: η περίπτωση της Eurobank - Ergasias. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
GP19_2013.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (1MB) |
Abstract
Στο σύγχρονο επιχειρησιακό περιβάλλον, με τα έντονα ανταγωνιστικά στοιχεία που το διακρίνουν, οι επιχειρήσεις προσπαθούν καθημερινά να παραμείνουν ανταγωνιστικές, θέτοντας ως επίκεντρο του ενδιαφέροντός τους τον πελάτη. Η παροχή ολοένα και περισσότερο ποιοτικών, ολοκληρωμένων και εξατομικευμένων υπηρεσιών, έχει ως στόχο τη μεγιστοποίηση της παραδιδόμενης αξίας προς τον πελάτη, προκειμένου οι επιχειρήσεις να διατηρήσουν την πιστότητα των πελατών τους. Έτσι λοιπόν, οι επιχειρήσεις στην προσπάθειά τους να προσελκύσουν, να αναπτύξουν και να διατηρήσουν τις σχέσεις τους με τους πελάτες προχωρούν στην υιοθέτηση ενός σχεσιακού marketing (Relationship Marketing) και στην προμήθεια συστημάτων Customer Relationship Management (C.R.M.). Ο σκοπός της υπόψιν μελέτης είναι η αποτύπωση και η μελέτη όλων εκείνων των παραγόντων που συμβάλουν στην επιτυχή ολοκλήρωση των διαδικασιών ενός συστήματος Customer Relationship Management (C.R.M.) στον τραπεζικό κλάδο της Ελλάδος, μελετώντας παράλληλα την περίπτωση του συστήματος C.R.M. της τράπεζας EFG Eurobank Ergasias.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Πατουλίδης Χαράλαμπος |
Uncontrolled Keywords: | Διαχείριση πελατειακών σχέσεων, Customer Relationship Management, Τραπεζικός τομέας |
Subjects: | Τ > Τράπεζες και τραπεζικές εργασίες |
Divisions: | Πρώην Αυτόνομα Τμήματα > Τμήμα Εφαρμογών Πληροφορικής στη Διοίκηση και στην Οικονομία (Γρεβενά) |
Depositing User: | Προσωπικό Καταθετηρίου |
Date Deposited: | 11 May 2015 11:15 |
Last Modified: | 11 May 2015 11:15 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/3665 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |