Οι νέες τάσεις του μάρκετινγκ και ο ρόλος τους στη διαμόρφωση στρατηγικής στη σύγχρονη επιχείρηση

Γεωργακοπούλου, Ελένη and Πάτρα, Κυριακή (2013) Οι νέες τάσεις του μάρκετινγκ και ο ρόλος τους στη διαμόρφωση στρατηγικής στη σύγχρονη επιχείρηση. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
GP16_2013.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (609kB)

Abstract

Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να μας εισάγει την έννοια του μάρκετινγκ, να αναλύσει του τομείς που αυτό εφαρμόζεται, να περιγράψει τα είδη του μάρκετινγκ καθώς και να δείξει την πορεία του εμπορικού προϊόντος μέσα στην αγορά. Ξεκινώντας περιγράφεται η έννοια του όρου, οι λειτουργίες καθώς και το μίγμα του μάρκετινγκ ενώ αμέσως μετά γίνεται μια εκτενής αναφορά στο προϊόν και πιο συγκεκριμένα στην εικόνα του ,στην πολιτική ανάπτυξης και προώθησης του, στο καθορισμό της τιμής και στους παράγοντες που την επηρεάζουν. Παρακάτω παρουσιάζονται αναλυτικά οι πωλήσεις, η προώθηση των πωλήσεων, η διαφήμιση καθώς και ο καθορισμός του προϋπολογισμού που αφορά την προώθηση. Ύστερα περιγράφονται τα δίκτυα διανομής του προϊόντος, οι αποθηκευτικοί χώροι, ο έλεγχος αποθεμάτων και οι έρευνες αγοράς. Αμέσως μετά περιγράφονται αναλυτικά τα είδη του μάρκετινγκ τα οποία είναι το διεθνές, το βιομηχανικό, το μάρκετινγκ των υπηρεσιών, το προσωπικό μάρκετινγκ και τέλος το διαδικτυακό μάρκετινγκ. Προσχωρώντας παρακάτω γίνεται μια σύνδεση των προαναφερθέντων με την έννοια των δημοσίων σχέσεων, έτσι γίνεται μια ιστορική αναδρομή καθώς και μία προσπάθεια εισαγωγής στην έννοια των δημοσίων σχέσεων περιγράφοντας την λειτουργία τους και τις διακρίσεις που γίνονται από άλλες παρεμφερείς οργανώσεις. Φθάνοντας στο τέλος της εργασίας παρουσιάζονται αναλυτικά οι τομείς εφαρμογής των δημοσίων σχέσεων. Τελειώνοντας παρατίθεται το συμπέρασμα της εργασίας και οι βιβλιογραφικές πηγές.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Τόμτσης Δημήτριος
Uncontrolled Keywords: Μάρκετινγκ, Πωλήσεις, Δίκτυα διανομής, Διάθεση προϊόντων, Διεθνές μάρκετινγκ, Δημόσιες σχέσεις
Subjects: Ε > Επιχειρήσεις
Μ > Μάρκετινγκ
Σ > Στρατηγικός προγραμματισμός
Divisions: Πρώην Αυτόνομα Τμήματα > Τμήμα Εφαρμογών Πληροφορικής στη Διοίκηση και στην Οικονομία (Γρεβενά)
Depositing User: Προσωπικό Καταθετηρίου
Date Deposited: 11 May 2015 07:09
Last Modified: 11 May 2015 07:09
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/3637

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top