Καινοτομικές πρακτικές στην ξενοδοχειακή διοίκηση με έμφαση στο τμήμα διαχείρισης δωματίων

Βεντουλίδου, Δήμητρα (2012) Καινοτομικές πρακτικές στην ξενοδοχειακή διοίκηση με έμφαση στο τμήμα διαχείρισης δωματίων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
XR59_2012.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (1MB)

Abstract

Είναι προφανές ότι οι ξενοδοχειακές επιχειρήσεις βρίσκονται συνεχώς αντιμέτωπες με την πρόκληση να είναι πρωτοποριακές και καινοτόμες, να αναζητούν και να εισάγουν στοιχεία που θα αυξήσουν την ανταγωνιστικότητά τους, ικανοποιώντας το κατά το δυνατόν μεγαλύτερο μερίδιο των δυνητικών πελατών τους. Σε αυτά τα πλαίσια, χαρακτηριστικά των καινοτόμων στοιχείων στους διάφορους τομείς της πολύπλευρης λειτουργίας μιας ξενοδοχειακής επιχείρησης, με έμφαση στον ευρύτερο τομέα της Διαχείρισης Δωματίων (Room Division). Περιγράφονται τα κύρια χαρακτηριστικά της λειτουργίας ενός ξενοδοχείου, όπως αυτά εξελίχθηκαν στην πορεία του χρόνου και επιπλέον αναφέρεται η σύγχρονη διάκριση των καταλυμάτων σε κατηγορίες. Επιπλέον τονίζονται οι ιδιαιτερότητες των ξενοδοχειακών έναντι των υπολοίπων επιχειρήσεων και γίνεται μια εκτεταμένη αναφορά στα πρότυπα οργάνωσης των ξενοδοχείων με έμφαση στην οργάνωση ειδικά στον Τομέα Δωματίων. Επίσης γίνεται μία πρώτη προσέγγιση της έννοιας της καινοτομίας στα πλαίσια λειτουργίας μιας ξενοδοχειακής επιχείρησης, προσανατολισμένη στη διερεύνηση των μελλοντικών πιθανών απαιτήσεων των πελατών της. Εξετάζεται η έννοια της καινοτομίας ειδικά στην αρχιτεκτονική ενός ξενοδοχείου. Ασχολείται με τις τρέχουσες και πιθανές μελλοντικές αρχιτεκτονικές τάσεις στη χώρα μας, ενώ εξετάζονται επίσης ειδικές περιπτώσεις των Sleep-boxes και Boutique Hotels. Τέλος, ιδιαίτερη βαρύτητα δίνεται στη σημασία της χρησιμοποίησης μεθόδων βιοκλιματικής αρχιτεκτονικής στα πλαίσια της στροφής προς φιλικότερους προς το περιβάλλον τρόπους κατασκευής κτιρίων. Η λειτουργία της ξενοδοχειακής επιχείρησης στηρίζεται σε σημαντικό βαθμό στον τομέα του μάρκετινγκ, γι’ αυτό περιγράφονται έννοιες που αφορούν αυτή την παράμετρο και επιπλέον περιγράφεται η θεωρούμενη ως καινοτόμα περίπτωση μάνατζμεντ των Boutique Hotels. Επίσης εξετάζει τη σημασία της καινοτομίας εστιάζοντας στις καινοτομίες που εισάγονται σε μια ξενοδοχειακή επιχείρηση μέσω της εφαρμογής προηγμένων λογισμικών και τεχνολογιών ηλεκτρονικών υπολογιστών. Τέλος γίνεται αναφορά στον εξοπλισμό ενός ξενοδοχείου ως παράγοντα ευρηματικότητας.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Σαριαννίδης Νικόλαος
Uncontrolled Keywords: Οργάνωση ξενοδοχείων, Αρχιτεκτονική δωμάτιων, Ξενοδοχειακό μάνατζμεντ, Μάρκετινγκ των Boutique Hotels, Καινοτομία και ξενοδοχεία
Subjects: Ξ > Ξενοδοχειακό μάνατζμεντ
Κ > Καινοτομία (επιχείρηση)
Divisions: Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Χρηματοοικονομικών Εφαρμογών (Κοζάνη)
Depositing User: Προσωπικό Καταθετηρίου
Date Deposited: 10 May 2015 07:50
Last Modified: 10 May 2015 07:50
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/3598

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top