Χαρίση, Δήμητρα (2012) Το marketing, οι δημοσιές σχέσεις και η διαφήμιση σε σχέση με το τουριστικό προϊόν. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
XR9_2012.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (3MB) |
Abstract
Η εργασία αναλύει διαφορετικές πτυχές του τουριστικού μάρκετινγκ. Αναλύονται αρχικά τα βασικά χαρακτηριστικά αλλά και η στρατηγική επιδίωξη των διαφημιστικών καταχωρίσεων που σχετίζονται με τον τουρισμό. Έπειτα επισημαίνονται οι παράμετροι αξιολόγησης μιας τουριστικής διαφήμισης και προτείνονται τρόποι και μέθοδοι ώστε να μεγιστοποιηθεί το τελικό αποτέλεσμα για το διαφημιζόμενο τουριστικό φορέα. Επισημαίνονται αρχικά οι βασικοί άξονες ενός προγράμματος δημοσίων σχέσεων στον τουρισμό και προτείνονται τρόποι σύνθεσης και αξιολόγησης ενός τέτοιου προγράμματος. Κατόπιν καταγράφονται οι αναγκαίες ενέργειες προώθησης ενός προγράμματος δημοσίων σχέσεων, ώστε να επιτευχθεί ο στόχος της προσέλκυσης τουριστών. Αναλύονται αρχικά τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του προϊόντος που περικλείει η έννοια «τουρισμός». Κατόπιν καταγράφονται οι τεχνικές προώθησης πωλήσεων, καθώς και οι αιτίες που οδηγούν στην επιλογή αυτών. Έπειτα καταγράφονται οι τρόποι σχεδιασμού και αξιολόγησης μιας πολιτικής προώθησης πωλήσεων στον τουρισμό. Τέλος, παρουσιάζεται ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού (Ε.Ο.Τ.) καθώς και οι δραστηριότητες του Οργανισμού στο διαδίκτυο. Κατόπιν, γίνεται μια αναφορά στην στρατηγική που ακολουθείται από το Υπουργείο Τουριστικής Ανάπτυξης.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Σαριαννίδης Νικόλαος |
Uncontrolled Keywords: | Τουρισμός και διφήμιση, Δημόσιες σχέσεις στον τουρισμό, Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού (Ε.Ο.Τ.), Τουριστική προβολή |
Subjects: | Τ > Τουριστικό μάρκετινγκ |
Divisions: | Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Χρηματοοικονομικών Εφαρμογών (Κοζάνη) |
Depositing User: | Προσωπικό Καταθετηρίου |
Date Deposited: | 08 May 2015 09:52 |
Last Modified: | 08 May 2015 09:52 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/3512 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |