Αντωνόπουλος, Νικόλαος (2014) Μάρκετινγκ μη κυβερνητικών οργανώσεων: η περίπτωση του ΑΡΚΤΟΥΡΟΥ. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
XR3_2014.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (1MB) |
Abstract
Σκοπός της παρούσας πτυχιακής είναι η διερεύνηση της εφαρμογής του μάρκετινγκ από τις ΜΚΟ κοινωνικών και ανθρωπιστικών υπηρεσιών. Αρχικά, διενεργείται αναλυτική περιγραφή για την κοινωνική οικονομία, το μίγμα μάρκετινγκ και το κοινωνικό μάρκετινγκ. Γίνεται μια ιστορική ανάδρομη για τις ΜΚΟ, τον ρόλο, τα προβλήματα και τις πηγές χρηματοδότησης τους. Στην συνέχεια, γίνετε κατηγοριοποίηση των ελληνικών ΜΚΟ σύμφωνα με διάφορα κριτήρια και δίνεται ιδιαίτερη έμφαση στις ελληνικές περιβαλλοντικές ΜΚΟ. Τέλος, ασχολείται αποκλειστικά με τον ΜΚΟ «Αρκτούρος». Τις δραστηριότητες και το έργο του στα 20 χρόνια δράσης του, και στον τρόπο χρηματοδότησης του.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Καταραχιά Ανδρονίκη |
Uncontrolled Keywords: | Κοινωνική οικονομία, Μη Κυβερνητικές οργανώσεις (ΜΚΟ), Αρκτούρος, Μίγμα Μάρκετινγκ ΜΚΟ |
Subjects: | Μ > Μάρκετινγκ Μ > Μη κυβερνητικές οργανώσεις |
Divisions: | Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Χρηματοοικονομικών Εφαρμογών (Κοζάνη) |
Depositing User: | Προσωπικό Καταθετηρίου |
Date Deposited: | 07 May 2015 08:41 |
Last Modified: | 07 May 2015 08:41 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/3426 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |