Λότσιος, Ιωάννης (2010) Συμπεριφορά καταναλωτή. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
L141_2010.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (3MB) |
Abstract
Η επιστήμη της συμπεριφοράς του καταναλωτή είναι μια σύνθετη επιστήμη που ενσωματώνει πολλές άλλες παραδοσιακές επιστήμες με σκοπό την ανάλυση της συμπεριφοράς των ανθρώπων ως καταναλωτές στις σύνθετες και πολυδιάστατες κοινωνίες του σήμερα. Στην εργασία επιχειρούμε μια εισαγωγή στα θεμελιώδη στοιχεία της σύγχρονης αυτής επιστήμης ενώ κάνουμε επίσης και μία συνοπτική περιγραφή των βασικών εργαλείων που χρησιμοποιεί για να πετύχει το στόχο της. Συγκεκριμένα ορίζουμε τη συμπεριφορά του καταναλωτή και αναφερόμαστε στα στοιχεία που την ορίζουν αλλά και στις επικρατέστερες θεωρίες που έχουν αναπτυχθεί γύρω από αυτήν. Επίσης εξηγούμε τη διαδικασία λήψης απόφασης των καταναλωτών όπως επίσης και τους παράγοντες παρακίνησής τους. Τέλος παρουσιάζουμε πώς η συμπεριφορά του καταναλωτή μέσω της τμηματοποίησης αγοράς μπορεί και αναλύει τις διάφορες κοινωνικές ομάδες ώστε να πετύχει μεγαλύτερη διείσδυση ενώ αναφερόμαστε και στο κατεξοχήν εργαλείο μελέτης της συμπεριφοράς του καταναλωτή, την έρευνα αγοράς όπως επίσης και στις στατιστικές τεχνικές που χρησιμοποιούνται για την εξαγωγή των πολύτιμων για τις αγορές συμπερασμάτων.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Παυλίτσας Κωνσταντίνος |
Uncontrolled Keywords: | Καταναλωτής, Παράγοντες που επηρεάζουν τον καταναλωτή, Κατηγορίες καταναλωτών |
Subjects: | Κ > Καταναλωτική συμπεριφορά |
Divisions: | Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Λογιστικής (Κοζάνη) |
Depositing User: | Προσωπικό Καταθετηρίου |
Date Deposited: | 06 May 2015 07:51 |
Last Modified: | 06 May 2015 07:51 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/3344 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |