Ηλεκτρονικό εμπόριο και μάρκετινγκ

Σκαρμούτσος, Απόστολος (2012) Ηλεκτρονικό εμπόριο και μάρκετινγκ. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
L82_2012.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (5MB)

Abstract

Το ηλεκτρονικό εμπόριο (ΗΕ) και το μάρκετινγκ σήμερα είναι δυο δημοφιλείς λέξεις. Δύσκολα θα βρει κανείς δημοσιεύσεις στο διαδίκτυο ή σε βιβλία κτλ. που να μην αναφέρονται στις δυο παραπάνω έννοιες. Τι είναι όμως, ακριβώς το κάθε ένα; Το ΗΕ περιλαμβάνει μια μεγάλη ποικιλία επιχειρηματικών δραστηριοτήτων, περιλαμβανομένων και των δραστηριοτήτων που συνήθως σχετίζονται με το μάρκετινγκ. Αναλυτικότερα,επειδή το ΗΕ συχνά περιγράφεται απλώς σαν η ολοκλήρωση των συναλλαγών αγορών-πωλήσεων online και το μάρκετινγκ θεωρείται σαν ένα υποσύνολο δραστηριοτήτων,που μπορούν να γίνουν μέσα στην γενική σφαίρα επιρροής του ΗΕ,είναι εύκολο να μπερδέψουμε τις δυο έννοιες μεταξύ τους. Η συγκεκριμένη εργασία αποτελεί μια μελέτη τους και στόχος της είναι να αναλύσουμε τα θέματα ,που τα αφορούν στην απλή και στην ηλεκτρονική τους μορφή τόσο σε εθνικό όσο και σε διεθνές επίπεδο.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Μπρώνη Γεωργία
Uncontrolled Keywords: Ηλεκτρονικό εμπόριο, Ηλεκτρονικό κατάστημα, Κατάστημα e-shop, Μάρκετινγκ, Πλεονεκτήματα e-marketing,
Subjects: Η > Ηλεκτρονικό εμπόριο
Μ > Μάρκετινγκ
Divisions: Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Λογιστικής (Κοζάνη)
Depositing User: Προσωπικό Καταθετηρίου
Date Deposited: 02 May 2015 19:21
Last Modified: 02 May 2015 19:21
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/3167

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top