Διαφήμιση, προϊόντα αμφίβολης αξίας και κοινωνικής συνοχής

Βέργαδου, Αικατερίνη (2012) Διαφήμιση, προϊόντα αμφίβολης αξίας και κοινωνικής συνοχής. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
L32_2012.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (4MB)

Abstract

Στο κείμενο που θα ακολουθει έχω ασχοληθεί με τον κλάδο της διαφήμιση σήμερα και πως αυτός επηρεάζει τα καταναλωτικά πρότυπα των ανθρώπων καθώς και πως μπορεί να παραπλανήσει τους καταναλωτές σε σχέση με την κάλυψη των αναγκών τους από προϊόντα αμφίβολης άξιας. Αρχικά γίνεται μια αναφορά στο γενικότερο κλάδο της διαφήμισης. Αναφέρω θέματα όπως οι λειτουργιές της διαφήμισης, η ιστορική της εξέλιξη, ο ρόλος και οι στόχοι της στην αγορά. Ακόμα περιγραφώ πληροφοριακά στοιχειά της διαφήμισης όπως φόρμες, ειδή διαφημιστικών εκστρατειών, μορφές όπως ακόμα και συγγενείς κλάδους με την διαφήμιση. Ασχολούμαι κυρίως με την παραπλανητική και αθέμιτη διαφήμιση και πως αυτή προωθεί προϊόντα αμφίβολης άξιας καθαρά λόγο του ανταγωνισμού των διαφημιζόμενων προϊόντων καθώς βεβαία και των διαφημιστικών εταιρειών. Τέλος ασχολούμαι με την προστασία του καταναλωτή όπως ακόμα και την εκπαίδευση του στην σωστή αξιολόγηση των προϊόντων πριν την πράξη της αγοράς.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Βελέντζας Ιωάννης
Uncontrolled Keywords: Διαφήμιση, Μορφές διαφήμισης, Παραπλανητική διαφήμιση, Προστασία του καταναλωτή
Subjects: Δ > Διαφήμιση
Divisions: Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Λογιστικής (Κοζάνη)
Depositing User: Προσωπικό Καταθετηρίου
Date Deposited: 30 Apr 2015 09:05
Last Modified: 30 Apr 2015 09:05
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/3096

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top