Δωρής, Στέφανος and Φιλιππίδης, Βλαδίμηρος (2012) Συστήματα διανομής. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
L16_2012.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (4MB) |
Abstract
Τα δίκτυα διανομής του προϊόντος αποτελούνται από εκείνες τις επιχειρήσεις οι οποίες μεσολαβούν στην πώληση του προϊόντος της επιχείρησης (π.χ. μεσίτες, αντιπρόσωποι κ.λπ.) ή/ και αγοράζουν το προϊόν της επιχείρησης προς μεταπώληση (π.χ. χονδρέμποροι, λιανέμποροι κ.λπ.). Η φυσική διανομή αναφέρεται στο σχεδιασμό, εφαρμογή και έλεγχο της φυσικής ροής υλικών, τελικών προϊόντων και σχετικών πληροφοριών από τον τόπο παραγωγής στον τόπο κατανάλωσης με στόχο την ικανοποίηση των απαιτήσεων των πελατών. Η διανομή του προϊόντος είναι ένα από τα τέσσερα στοιχεία του μείγματος μάρκετινγκ όπως είναι ευρύτατα γνωστό και περιλαμβάνει όλες τις αποφάσεις και δραστηριότητες στις οποίες προβαίνει μια επιχείρηση οι οποίες αφορούν στη ροή του προϊόντος από τον παραγωγό στον τελικό αγοραστή. Σκοπός των δραστηριοτήτων αυτών είναι η διαθεσιμότητα των προϊόντων στον κατάλληλο χρόνο, στον κατάλληλο τόπο και με την κατάλληλη παροχή υπηρεσιών. Οι δραστηριότητες αυτές πρέπει σήμερα να διέπονται έντονα από τον προσανατολισμό στις ανάγκες και τις επιθυμίες των καταναλωτών.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Βελέντζας Ιωάννης |
Uncontrolled Keywords: | Δίκτυα διανομής προϊόντων, Factoring, Forfaiting, Franchise |
Subjects: | Ε > Εφοδιαστική αλυσίδα F > Factoring |
Divisions: | Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Λογιστικής (Κοζάνη) |
Depositing User: | Προσωπικό Καταθετηρίου |
Date Deposited: | 30 Apr 2015 07:30 |
Last Modified: | 30 Apr 2015 07:30 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/3056 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |