E-business στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις στην Ελλάδα

Σπύρου, Ελευθέριος (2013) E-business στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις στην Ελλάδα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
L53_2013.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (6MB)

Abstract

Στην ακόλουθη έκθεση πρόκειται να εξετάσουμε το Διαδίκτυο ως έναν "τρόπο" για να δραστηριοποιηθεί επιχειρηματικά μια μικρή επιχείρηση στην Ελλάδα. Θα συζητήσουμε για την αύξηση του Διαδικτύου παγκοσμίως κατά τη διάρκεια των τελευταίων ετών. Θα συνεχίσουμε με την εφαρμογή του Διαδικτύου στην Ελλάδα, και θα κλείσουμε το κεφάλαιο με την ανάλυση της σχέσης μεταξύ του Διαδικτύου και ελληνικής αγοράς. Παρουσιάζουμε την ερευνητική μεθοδολογία χρησιμοποιώντας την ποιοτική (συνεντεύξεις) και την ποσοτική έρευνα (ερωτηματολόγιο). Τέλος παρουσιάζουμε και ερμηνεύουμε τα συλλεχθέντα στοιχεία. Γίνεται μια επισκόπηση στο μάρκετινγκ, την στρατηγική, την ανάπτυξη νέων προϊόντων και το επιχειρηματικό πνεύμα με σκοπό να δώσουμε έμφαση στο πόσο κρίσιμο είναι ακόμη και για τις μικρές επιχειρήσεις να προσαρμοστούν σε αυτές τις θεωρητικές προσεγγίσεις προκειμένου να είναι πετυχημένες και να επιζήσουν. Παρουσιάζουμε μια μελέτη περίπτωσης με την επιχείρηση Protect Door και συζητάμε όλα τα ζητήματα από τα προηγούμενα κεφάλαια και προσπαθούμε να εφαρμόσουμε τη θεωρία στην επιχείρηση. Πιο συγκεκριμένα η εταιρεία Protect Door δραστηριοποιείται στον χώρο της εμπορίας κλειδαριών, ηλεκτρονικών κλειδαριών ασφάλειας, και χρηματοκιβωτίων για τα ξενοδοχεία. Τα προϊόντα και οι υπηρεσίες της συγκεκριμένης επιχείρησης είναι σπάνιο να βρεθούν μέσω του Διαδικτύου. Για αυτόν τον λόγο πρέπει να ερευνήσουμε διάφορες πτυχές της αγοράς προκειμένου να ληφθεί η σωστή απόφαση για το αν αξίζει αυτό το είδος της επιχείρησης να επενδύσει στο Διαδίκτυο, ή όχι. Στο τελευταίο κεφάλαιο κάνουμε μια ανασκόπηση των προαναφερθέντων ζητημάτων και δίνουμε έμφαση στα σημαντικότερα σημεία. με σκοπό να προβλέψουμε το μέλλον του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ελλάδα.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Ζιώγας Ιωάννης
Uncontrolled Keywords: Ηλεκτρονικό εμπόριο, Διαδίκτυο, E-business, Εταιρεία Protect Door, Μικρομεσαίες επιχειρήσεις,
Subjects: Η > Ηλεκτρονικό εμπόριο
Η > Ηλεκτρονικό επιχειρείν
Μ > Μικρομεσαίες επιχειρήσεις
Divisions: Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Λογιστικής (Κοζάνη)
Depositing User: Προσωπικό Καταθετηρίου
Date Deposited: 29 Apr 2015 08:00
Last Modified: 29 Apr 2015 08:00
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/2955

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top