Λιουδάκης, Κωνσταντίνος (2008) Στρατηγική Marketing προϊόντων χυμού: η περίπτωση της ΜΕΒΓΑΛ. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
epeap11_2008.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (403kB) |
Abstract
Η παρούσα εργασία εκπονήθηκε έχοντας ως αντικείμενο τη στρατηγική μάρκετινγκ προϊόντων χυμού στην περίπτωση της εταιρείας ΜΕΒΓΑΛ. Αρχικά δίνεται η παρούσα κατάσταση της εταιρείας και παρουσιάζονται τα χαρακτηριστικά της, τα οικονομικά της στοιχεία καθώς και το ανθρώπινο και το τεχνολογικό δυναμικό της. Η στρατηγική μάρκετινγκ της ΜΕΒΓΑΛ για το έτος 2005 προσπαθεί να επιτύχει την αύξηση του μεριδίου αγοράς στην αγορά του φρέσκου χυμού κατά 5,5% να αυξήσει την αναγνωρισιμότητας του προϊόντος της, με βελτίωση του δικτύου διανομής της και να προβεί στην εισαγωγή νέων καινοτόμων προϊόντων. Ο στόχος των κερδών τίθεται στα 1.180 τόνους κατανάλωσης χυμού. Ο όγκος των πωλήσεων είναι 126% αυξημένος σε σχέση με το προηγούμενο έτος. Στη συνέχεια γίνεται μία επισήμανση των διαφόρων προβλημάτων που μπορεί να προκύψουν κατά την παραγωγική διαδικασία. Τέλος, δίνονται τα συμπεράσματα που προέκυψαν για τη στρατηγική μάρκετινγκ της εταιρείας ΜΕΒΓΑΛ.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | ΗΑCCΡ. Ηazard Αηalγsis Critical CοntrοΙ Ροint, ΙSΟ 9002, Καταναλωτής, Μάρκετινγκ, Χυμοί |
Subjects: | Χ > Χυμοί - Αναψυκτικά Μ > Μάρκετινγκ - Διοίκηση και οργάνωση Π > Ποιοτικός έλεγχος |
Divisions: | Σχολή Τεχν.Γεωπονίας και Τεχν.Τροφίμων και Διατροφής > Τμήμα Εμπορίας και Ποιοτικού Ελέγχου Αγροτικών Προϊόντων (Φλώρινα) |
Depositing User: | Προσωπικό Καταθετηρίου |
Date Deposited: | 02 Mar 2015 17:06 |
Last Modified: | 01 Apr 2015 12:11 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/277 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |