Στασινοπούλου, Μιχαέλα (2014) Μάρκετινγκ και γυναικεία ομορφιά. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
D36_2014.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (8MB) |
Abstract
Στις μέρες μας το περιβάλλον για επιχειρήσεις και οργανισμούς είναι συνεχώς μεταβαλλόμενο και άκρως ανταγωνιστικό, ειδικά σε συγκυρίες βαθιάς οικονομικής κρίσης όπως για παράδειγμα αυτές που βιώνει η χώρα μας τα τελευταία χρόνια. Η λειτουργία και τα εργαλεία του μάρκετινγκ αποτελούν αδιαμφισβήτητα έναν από τους πιο σημαντικούς τρόπους για άμεση και αποτελεσματική προσαρμογή των επιχειρήσεων στα νέα δεδομένα. Πέρα από τα συμβατικά αυτά εργαλεία τα τελευταία χρόνια η υιοθέτηση ηλεκτρονικών πρακτικών και στρατηγικών μάρκετινγκ δίνουν σε επιχειρήσεις και οργανισμούς άλλο ένα μέσω για την επίτευξη της στρατηγικής τους και των στόχων τους. Με τα μέσα αυτά οι επιχειρήσεις είναι σε θέση να έρχονται συχνά κι άμεσα σε επαφή με το καταναλωτικό κοινό. Παρακολουθούν, έτσι, στενά τις αλλαγές και τις μεταβολές στις ανάγκες και στις επιθυμίες τους. Σημαντικότατο κομμάτι του καταναλωτικού αυτού κοινού αποτελούν φυσικά και οι γυναίκες. Η γυναικεία ομορφιά και τα προϊόντα τα οποία σχετίζονται με αυτήν αποτελούν σίγουρα μία τεράστια αγορά στην οποία δραστηριοποιούνται πολλές επιχειρήσεις με μεγάλο κύκλο εργασιών. Το γεγονός αυτό εκ τον πραγμάτων οδηγεί τις επιχειρήσεις να δίνουν μεγάλη βαρύτητα στον τομέα του Μάρκετινγκ και γενικότερα προωθήσεως των προϊόντων τους σε μία αγορά που χαρακτηρίζεται φυσικά από πολύ μεγάλο ανταγωνισμό. Η παρούσα μελέτη στοχεύει στη διερεύνηση των τρόπων και των μεθόδων εφαρμογής της Στρατηγικής Μάρκετινγκ αυτών των επιχειρήσεων και των μεθόδων που χρησιμοποιούν. Επίσης θα προσπαθήσουμε να αναδείξουμε τις έννοιες του μάρκετινγκ, της προώθησης των αγαθών, αλλά και της ικανοποίησης των καταναλωτών και ειδικότερα των γυναικών καταναλωτών. Ένας ακόμη στόχος, υπήρξε η καταγραφή των εργαλείων της σύγχρονης μορφής του διαδικτυακού μάρκετινγκ και του ρόλου που διαδραματίζει. Τέλος ασχοληθήκαμε και με κάποια παραδείγματα εταιριών που δραστηριοποιούνται στον τομέα αυτό για να δώσουμε μία καλύτερη εικόνα των μεθόδων που αυτές χρησιμοποιούν.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Αντωνιάδης Ιωάννης |
Uncontrolled Keywords: | Μάρκετινγκ, Μάρκετινγκ και μόδα, Promotion, Γυναικεία ομορφιά, Διαφήμιση και γυναίκα, |
Subjects: | Γ > Γυναίκα - Κοινωνικά και ηθικά προβλήματα Μ > Μάρκετινγκ |
Divisions: | Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Κοζάνη) |
Depositing User: | Προσωπικό Καταθετηρίου |
Date Deposited: | 26 Apr 2015 08:00 |
Last Modified: | 29 Apr 2015 06:38 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/2747 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |