Τσεσμελή, Χρηστίνα (2013) Η επίδραση της διαφήμισης στην καταναλωτική συμπεριφορά = Advertisement influence in consumer behavior. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
D57_2013.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (16MB) |
Abstract
Η εργασία διερευνά την επιρροή που ασκούν οι διαφημίσεις στους καταναλωτές. Η μελέτη περίπτωσης της εργασίας αφορά τους φοιτητές του ΑΤΕΙ δυτικής Μακεδονίας οι οποίοι καλούνται να απαντήσουν σε μια σειρά ερωτήσεων ενός ερωτηματολογίου. Η διαφήμιση ασκεί έντονη επιρροή στο φοιτητικό κοινό μέσω της τηλεόρασης, του ραδιοφώνου, των εφημερίδων καθώς και το ιντερνέτ το οποίο ασκεί και την μεγαλύτερη επιρροή σε αυτούς. Μέσω των διαφημίσεων οι φοιτητές λαμβάνουν πληθώρα μηνυμάτων τα οποία τους επηρεάζουν στη λογική, στην αντίληψη, στα συναισθήματα και στη συμπεριφορά τους. Τέλος με τα στοιχεία τα οποία έχω συλλέξει και καταγράψει παρακάτω θα διαπιστώσετε την επιρροή των διαφημίσεων στη ζωή των φοιτητών.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Αντωνιάδης Ιωάννης |
Uncontrolled Keywords: | Διαφήμιση, Καταναλωτική συμπεριφορά, Διαφήμιση και καταναλωτής, Διαφημιστικά μηνυμάτα |
Subjects: | Δ > Διαφήμιση Κ > Καταναλωτική συμπεριφορά |
Divisions: | Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Κοζάνη) |
Depositing User: | Προσωπικό Καταθετηρίου |
Date Deposited: | 24 Apr 2015 10:17 |
Last Modified: | 24 Apr 2015 10:17 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/2653 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |