Χρήστου, Ελένη (2013) Ηλεκτρονικό εμπόριο. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
D48_2013.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (1MB) |
Abstract
Στόχος της εργασίας είναι η παρουσίαση ενός ηλεκτρονικού καταστήματος. Παρουσιάζονται λεπτομερή όλα τα στάδια εξέλιξής του καθώς και γενικές γνώσεις για την ηλεκτρονική αγορά. Παρουσιάζεται το μάρκετινγκ και οι στρατηγικές ανάπτυξής του, καθώς και τα οφέλη που έχουν οι επιχειρήσεις σαν φυσικά καταστήματα και σαν ηλεκτρονικά καταστήματα. Κατηγοριοποιείτε το ηλεκτρονικό εμπόριο ανάλογα με το είδος την συναλλαγής, ανάμεσα σε επιχειρήσεις καταναλωτές και δημόσιους φορείς. Τα αποτελέσματα της έρευνας δείχνουν την αύξηση των χρηστών του διαδικτύου, όπως και τα ποσοστά που χρησιμοποιούν και επηρεάζονται από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Αντωνιάδης Ιωάννης |
Uncontrolled Keywords: | Ηλεκτρονικό εμπόριο, Ηλεκτρονικό μάρκετινγκ, Καταναλωτής διαδικτύου, Ηλεκτρονικά καταστήματα |
Subjects: | Η > Ηλεκτρονικό εμπόριο |
Divisions: | Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Κοζάνη) |
Depositing User: | Προσωπικό Καταθετηρίου |
Date Deposited: | 24 Apr 2015 09:35 |
Last Modified: | 24 Apr 2015 09:35 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/2641 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |