Γαλάνης, Παναγιώτης (2012) Διαφήμιση στο διαδίκτυο = Advertising on the web. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
D58_2012.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (5MB) |
Abstract
Σκοπός της εργασίας είναι να διερευνήσουμε τον κλάδο της διαφήμισης στο διαδίκτυο, να γνωρίσουμε ακόμη και τα πιο απόκρυφα της σημεία, έτσι ώστε να μπορέσουμε να τα χρησιμοποιήσουμε αποδοτικά για την προώθηση της εταιρίας μας, έτσι ώστε να αποφέρουμε τα μεγαλύτερα κέρδη. Επίσης θέλουμε να δούμε το κατά πόσο η διαφήμιση στο διαδίκτυο είναι αποτελεσματική. Έτσι θα δούμε σε γενικές γραμμές την ιστορία του διαδικτύου και πως ορίζεται αυτό και πόσο έχει εξαπλωθεί παγκοσμίως καθώς και σε τι βαθμό συνεχίζει να εξαπλώνεται. Θα αναφερθούμε επίσης στην ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ελλάδα για να δούμε τι αλλαγές έχει αποφέρει το διαδίκτυο στην χώρα μας και πώς συμπεριφέρεται το καταναλωτικό κοινό της Ελλάδας σε σχέση με τον εκσυγχρονισμό του τρόπου αγοράς προϊόντων. Γίνεται μια ανασκόπηση στην διαφήμιση που προβάλλεται μέσο του διαδικτύου και βλέπουμε γιατί είναι τόσο σημαντικό για τις επιχειρήσεις να επενδύουν για την διαφήμιση τους στο διαδίκτυο. Γίνεται επίσης μια αναφορά στις βασικές μορφές διαφήμισης στο διαδίκτυο αλλά και στους τόπους διαφήμισης στο μέσο αυτό, ποιες τεχνικές χρησιμοποιούνται, ποιοι έχουν πρόσβαση στο διαδίκτυο, ποια ηλεκτρονικά τρικ χρησιμοποιούν για την διαφήμιση και τα εργαλεία που μετράν την αποτελεσματικότητα της και τέλος έγινε μια σύγκριση με της διαδικτυακής διαφήμισης με την παραδοσιακή διαφήμιση. Στο τέλος του κεφαλαίου παρουσιάζονται τα στάδια οργάνωσης ενός διαφημιστικού προγράμματος στο διαδίκτυο. Γίνεται αναφορά στην διαδικτυακή ιστοσελίδα η οποία και αποτελεί πολύ σημαντικό κομμάτι στην ανάπτυξη ενός διαφημιστικού διαδικτυακού προγράμματος. Γίνεται επίσης καταγραφή των βασικών βημάτων που πρέπει να ακολουθηθούν για την δημιουργία ενός πετυχημένου site που περιλαμβάνουν την παροχή διαδικτυακού τόπου, web design και κατοχύρωση domain name αλλά και οι τρόποι διαχείρισης του έτσι ώστε να παραμένει πάντα λειτουργικό και αποτελεσματικό.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Σαριαννίδης Νικόλαος |
Uncontrolled Keywords: | Διαδικτυακή διαφήμιση, Διαφήμισης στο διαδίκτυο, Προστασία καταναλωτή στο Internet |
Subjects: | Δ > Διαδίκτυο (Internet) Δ > Διαφήμιση |
Divisions: | Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Κοζάνη) |
Depositing User: | Προσωπικό Καταθετηρίου |
Date Deposited: | 23 Apr 2015 11:06 |
Last Modified: | 23 Apr 2015 11:06 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/2559 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |