Η εφοδιαστική αλυσίδα σαν πηγή στρατηγικού ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος για τις επιχειρήσεις τροφίμων και ποτών

Χαραλάμπους, Μαρία (2012) Η εφοδιαστική αλυσίδα σαν πηγή στρατηγικού ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος για τις επιχειρήσεις τροφίμων και ποτών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
D41_2012.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (10MB)

Abstract

Σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι να παρουσιάσει μια ολοκληρωμένη εικόνα για το πως μπορεί να συμβάλλει η εφοδιαστική αλυσίδα ως μέσο ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος στις επιχειρήσεις και ειδικότερα θα επικεντρωθεί στις επιχειρήσεις τροφίμων και ποτών. Η εφοδιαστική αλυσίδα λειτουργεί σαν εργαλείο το οποίο οι περισσότερες επιχειρήσεις προσπαθούν να το ενσωματώσουν στις δραστηριότητες τους για να τις κάνει πιο ανταγωνιστικές απέναντι στην αγορά. Υπάρχει πληθώρα από επιχειρήσεις τροφίμων και ποτών στην Ελλάδα οπότε μέσω της εφοδιαστικής αλυσίδας η κάθε μία από αυτές προσπαθεί να ξεχωρίσει και να διακριθεί.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Αντωνιάδης Ιωάννης
Uncontrolled Keywords: Εφοδιαστική αλυσίδα, Επιχειρήσεις τροφίμων, Επιχειρήσεις ποτών, Γαλακτοβιομηχανία “ΝΕΟΓΑΛ Α.Ε., Logistics
Subjects: Ε > Εφοδιαστική αλυσίδα
Divisions: Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Κοζάνη)
Depositing User: Προσωπικό Καταθετηρίου
Date Deposited: 23 Apr 2015 09:52
Last Modified: 23 Apr 2015 09:52
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/2550

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top