Ρούσκας, Αλέξανδρος-Δημήτριος (2012) Αγορά μέσω ίντερνετ ατόμων ηλικίας 50+. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
D26_2012.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (7MB) |
Abstract
Στις μέρες μας, όλες σχεδόν οι εταιρείες- καταστήματα έχουν δημιουργήσει ηλεκτρονικές σελίδες στο Internet, οπού μέσα από αυτές ο κάθε ενδιαφερόμενος μπορεί να αντλήσει πληροφορίες για τα προϊόντα που παρέχει το κάθε κατάστημα, να βρει οποιαδήποτε πληροφορία για όλα τα προϊόντα (χαρακτηριστικά, τιμές κτλ). Όλες αυτές οι νέες εξελίξεις και οι νέες τάσεις που εντοπίζονται καθημερινά έχουν οδηγήσει τα ηλεκτρονικά καταστήματα στο να αλλάξουν την φιλοσοφία της διοίκησης τους. Στρέφονται όλο και περισσότερο στις on-line υπηρεσίες και αναζητούν νέες μεθόδους για ταχύτερη, ευκολότερη και οικονομικότερη εξυπηρέτηση των πελατών τους μέσω του Internet. Οι καταναλωτές όμως δείχνουν να έχουν κάποιες ενστάσεις η κα φοβίες απέναντι στο διαδίκτυο. Γι’αυτό και αναζητούν κάποιες διευκρινήσεις όσον αφορά τις αγορές αυτές. Οι σημαντικότεροι παράγοντες που φαίνεται να επηρεάζουν τους καταναλωτές μέσω διαδικτύου είναι: Πληροφορίες για το προϊόν. Ευκολία της χρήσης. Κύρος-εμπιστοσύνη της επιχείρησης. Αξία του προϊόντος
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Αντωνιάδης Ιωάννης |
Uncontrolled Keywords: | Ηλεκτρονικό εμπόριο, Συμπεριφορά καταναλωτών, Διαδικτυακή αγορά προϊόντων, |
Subjects: | Η > Ηλεκτρονικό εμπόριο Κ > Καταναλωτική συμπεριφορά |
Divisions: | Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Κοζάνη) |
Depositing User: | Προσωπικό Καταθετηρίου |
Date Deposited: | 23 Apr 2015 08:07 |
Last Modified: | 13 Sep 2023 06:40 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/2539 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |