Συμπεριφορά και στάσεις καταναλωτών απέναντι στη δερματοστιξία

Μαρκεζίνη, Μυρσίνη (2012) Συμπεριφορά και στάσεις καταναλωτών απέναντι στη δερματοστιξία. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
D24_2012.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (9MB)

Abstract

Σύμφωνα με την έρευνα μας μέσα από δύο διαφορετικά ερωτηματολόγια συλλέξαμε τις πληροφορίες που θέλαμε και τις αναλύσαμε με διαγράμματα για να είναι πιο κατανοητές. Στην εργασία από την ιστορική εξέλιξη των τατουάζ σε διάφορες χώρες αλλά και στην Ελλάδα περνάμε στο τατουάζ του σήμερα από τα σχέδια που υπάρχουν μέχρι και τι προτιμούν οι καταναλωτές σύμφωνα με τα λεγόμενα των tattoo artists.Μέσα από την έρευνα μας καταλήξαμε ότι στην περιοχή της Κέρκυρας τα τατουάζ είναι πολύ διαδεδομένα καθόλου παρεξηγημένα και η πλειοψηφία προτιμά ένα συγκεκριμένο κατάστημα της πόλης λόγω της πολυετούς εμπειρίας του καλλιτέχνη όσο και για το περιβάλλον που δημιουργεί κατά τη διάρκεια της δουλειάς του. Όλο και περισσότεροι άνθρωποι τολμούν να κάνουν τατουάζ έχουν γίνει τα τελευταία χρόνια της μόδας και οι τιμές τους πλέον είναι προσιτές για όλο τον κόσμο.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Αντωνιάδης Ιωάννης
Uncontrolled Keywords: Τατουάζ, Καταναλωτές και τατουάζ, Δερματοστιξία
Subjects: Α > Αισθητική
Divisions: Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Κοζάνη)
Depositing User: Προσωπικό Καταθετηρίου
Date Deposited: 23 Apr 2015 08:01
Last Modified: 28 May 2015 11:43
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/2538

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top