Διαπολιτιστική διαφοροποίηση της καταναλωτικής συμπεριφοράς = Cross - cultural of the behavior consumer

Πεσιρίδη, Ειρήνη (2012) Διαπολιτιστική διαφοροποίηση της καταναλωτικής συμπεριφοράς = Cross - cultural of the behavior consumer. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
D17_2012.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (5MB)

Abstract

Η πτυχιακή αυτή, με θέμα τη διαπολιτιστική διαφοροποίηση της καταναλωτικής συμπεριφοράς, ασχολείται, ερευνά και καταγράφει τις πολιτιστικές αξίες, τα ήθη, τα έθιμα, τα θρησκευτικά πιστεύω, τα κοινωνικά πρότυπα, τον τρόπο ζωής κ.α., καθώς και τις επιδράσεις όλων αυτών των στοιχείων - χαρακτηριστικών στην καταναλωτική συμπεριφορά των πολιτιστικά διαφοροποιημένων ομάδων. Προσπαθεί να ανταποκριθεί πλήρως στην κατανόηση και ανάλυση των εννοιών της διαπολιτιστικής διαφοροποίησης, με απώτερο σκοπό να γνωρίσουμε και να σεβαστούμε τους υπάρχοντες διαφορετικούς πολιτισμούς, την κοινωνική τους διαστρωμάτωση, τη ρύθμιση του οικονομικού οικογενειακού τους marketing και γενικότερα τη συμπεριφορά τους στην κοινωνία της κατανάλωσης, η οποία είναι τεράστια για να χωράει μόνο τα άτομα που παρουσιάζουν ίδια και απαράλλακτη συμπεριφορά. Αντιθέτως εξελίσσεται, προσαρμόζεται και δυναμώνει από τις ιδιαιτερότητες των διαφοροποιημένων ατόμων.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Σερδάρης Παναγιώτης
Uncontrolled Keywords: Διαπολιτιστική διαφοροποίηση, Καταναλωτική συμπεριφορά, Οικονομικό status
Subjects: Κ > Καταναλωτική συμπεριφορά
Divisions: Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Κοζάνη)
Depositing User: Προσωπικό Καταθετηρίου
Date Deposited: 23 Apr 2015 07:29
Last Modified: 27 Jul 2016 07:23
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/2534

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top