Καρακύργιος, Ευάγγελος (2012) Στρατηγική ανάπτυξη της "Memidoil-Jetoil". BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
D14_2012.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (6MB) |
Abstract
Ο σκοπός της εργασίας αυτής είναι να μελετήσει την εγχώρια αγορά των υγρών καυσίμων και λιπαντικών για οχήματα και τη διαμόρφωση της Στρατηγικής Ανάπτυξης JETOIL για το έτος 2010. Επειδή οι περισσότεροι από JETOIL πωλήσεων της εταιρείας από την πώληση των υγρών καυσίμων και λιπαντικών για οχήματα εστίαση αυτή η εργασία σε αυτόν τον τομέα. Πρώτα θα πρέπει να κάνει την έρευνά του στον τομέα των καυσίμων και των λιπαντικών να καταλάβουμε γιατί είναι μια βιομηχανία που αντιμετωπίζει πολλά προβλήματα και η αγορά είναι κορεσμένη. Υπάρχει τεράστιο ανταγωνισμό με την ύπαρξη των γιγαντιαίων πολυεθνικών επιχειρήσεων, γεγονός που καθιστά δύσκολη την ανάπτυξη του τομέα της αγοράς μιας εταιρείας όπως JETOIL. Γι 'αυτό είναι αναγκαίο να διορθωθεί το σχεδιασμό, την οργάνωση και το σχεδιασμό ενός σχεδίου μάρκετινγκ για την επίτευξη των στόχων της JETOIL και επιτυχή εξέλιξη.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Σαριαννίδης Νικόλαος |
Uncontrolled Keywords: | Υγρά καύσιμα, Λιπαντικά καύσιμα, Διανομή καυσίμων, Εταιρεία Memidoil-Jetoil, |
Subjects: | Π > Πολυεθνικές εταιρείες - Διοίκηση και οργάνωση |
Divisions: | Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Κοζάνη) |
Depositing User: | Προσωπικό Καταθετηρίου |
Date Deposited: | 23 Apr 2015 07:07 |
Last Modified: | 27 Apr 2015 06:31 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/2527 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |