To fashion marketing και η εφαρμογή του στις ελληνικές επιχειρήσεις

Δίνοβιτς, Παρασκευή and Γκέκα, Φωτεινή (2012) To fashion marketing και η εφαρμογή του στις ελληνικές επιχειρήσεις. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
D5_2012.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (4MB)

Abstract

Tο fashion marketing είναι ανεπτυγμένο σε πολλές χώρες όμως στην Ελλάδα δεν τον γνωρίζουμε πολύ καλά ακόμη. Και λέμε ακόμη, διότι ήδη γίνεται αναφορά σε κάποιες βιομηχανίες μόδας και από καταξιωμένους Έλληνες σχεδιαστές μόδας. Η Ελλάδα σίγουρα δεν έχει ιδιαίτερη ανάπτυξη στις βιομηχανίες μόδας όμως κατέχει πολύ καλά το μάρκετινγκ και τις εφαρμογές του. Είναι ένα βασικό στάδιο για να καταλήξουν οι μάρκετερς της Ελλάδας σε ένα σωστό fashion marketing. Η έρευνά μας χωρίζεται σε δύο μέρη. Στο πρώτο μέρος αναφέρουμε το marketing, to fashion marketing και τι περιλαμβάνουν και στο δεύτερο μέρος παρουσιάζουμε το case study μιας καταξιωμένης ελληνικής εταιρίας μόδας της FOLLI FOLLIE.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Σαριαννίδης Νικόλαος
Uncontrolled Keywords: Fashion marketing, Εταιρεία Folli Follie, Μόδα, Μάρκεντινγκ μόδας,
Subjects: Ε > Επιχειρήσεις
Μ > Μάρκετινγκ
Divisions: Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Κοζάνη)
Depositing User: Προσωπικό Καταθετηρίου
Date Deposited: 23 Apr 2015 06:39
Last Modified: 23 Apr 2015 06:39
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/2518

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top