Λίτσας, Χρήστος and Τσόλης, Παναγιώτης (2005) Ηλεκτροκίνηση τρένων μεταξύ πόλεων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
H12_2005.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (12MB) |
Abstract
Η παρούσα πτυχιακή εργασία περιγράφει το σύστημα της ηλεκτροκίνητης έλξεως που χρησιμοποιείται σήμερα σε μεγάλους σιδηροδρομικούς άξονες όπως είναι αυτοί που συνδέουν πόλεις μεταξύ των. Αρχικά στον πρόλογο δίνεται ο ορισμός της ηλεκτροκίνητης έλξεως και μια συνοπτική ιστορική αναδρομή. Ακολουθεί ένα εισαγωγικό κεφάλαιο που αναδεικνύει τα πλεονεκτήματα της ηλεκτροκίνητης έλξεως έναντι της μηχανοκίνητης ενώ αναλύονται τα είδη της και αξιολογούνται βάση κριτηρίων. Η αξιολόγηση αυτή αναδεικνύει το σύστημα της ηλεκτροκίνητης έλξεως 25 kV, 50 Hz ως το πλέον κατάλληλο σε μεγάλους σιδηροδρομικούς άξονες.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Οικονόμου Κωνσταντίνος |
Uncontrolled Keywords: | Ηλεκτροκίνητης έλξεως, Σύστημα τηλεδιοίκησης, σιδηροδρομικό άξονας |
Subjects: | Η > Ηλεκτρική ενέργεια Μ > Μεταφορικά μέσα |
Divisions: | Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών ΤΕ (Κοζάνη) |
Depositing User: | Προσωπικό Καταθετηρίου |
Date Deposited: | 22 Apr 2015 12:29 |
Last Modified: | 22 Apr 2015 12:29 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/2496 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |