Παιδί και διαφήμιση

Κώτσικα, Βασιλική (2011) Παιδί και διαφήμιση. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
D58_2011.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (4MB)

Abstract

Στόχος αυτής της εργασίας είναι να παρουσιάσει τη σχέση ανάμεσα στη διαφήμιση και το παιδί, τις επιδράσεις που ασκούνται πάνω στο παιδί από τις διαφημίσεις, τις αιτίες που οδηγούν τις εταιρίες και τους διαφημιστές να στρέφονται περισσότερο προς το παιδί και τέλος η παρουσίαση των ερευνών και των συμπερασμάτων από τις έρευνες που εκπονήθηκαν πάνω σ’ αυτό το θέμα. Στο θεωρητικό επίπεδο γίνεται αναφορά στην ιστορία και την εξέλιξη της διαφήμισης από την αρχαιότητα, που έχουμε την εμφάνισή της , ως τις μέρες μας και στους παράγοντες που επέδρασαν στην παρουσία και την εξέλιξή της στους αιώνες. Κυρίως όμως γίνεται λεπτομερής αναφορά στη σχέση του παιδιού με τη διαφήμιση που είναι και το θέμα της εργασίας και τους παράγοντες που διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στη διαμόρφωση και εξέλιξη αυτής της σχέσης. Καθώς και στο ρόλο της πολιτείας, μέσω της νομοθεσίας. Ακόμη στο θεωρητικό επίπεδο γίνεται αναφορά στα τρία μοντέλα ανάλυσης της σχέσης Παιδιού και Διαφήμισης. Σε πρακτικό επίπεδο γίνεται αναφορά στα αποτελέσματα των ερευνών που εκπονήθηκαν σε Ελλάδα και εξωτερικό πάνω στο σχετικό θέμα.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Δράμαλη Άννα
Uncontrolled Keywords: Διαφήμιση, Παιδική διαφήμιση, Επιπτώσεις διαφήμισης
Subjects: Δ > Διαφήμιση
Divisions: Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Κοζάνη)
Depositing User: Προσωπικό Καταθετηρίου
Date Deposited: 22 Apr 2015 10:36
Last Modified: 22 Apr 2015 10:36
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/2474

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top