Τυποποιημένα προϊόντα: οικονομική αισθητική και ψυχολογική αντίδραση της καταναλωτικής συμπεριφοράς

Σπηλιωτάκη, Κρίνα (2010) Τυποποιημένα προϊόντα: οικονομική αισθητική και ψυχολογική αντίδραση της καταναλωτικής συμπεριφοράς. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
D94_2010.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (7MB)

Abstract

Στην εργασίας γίνεται ιστορική αναδρομή στα τυποποιημένα προϊόντα, δίνονται ορισμοί, μορφές και τύποι. Από την αρχαιότητα μέχρι σήμερα παρουσιάζεται η ιστορία τους. Βλέπουμε επίσης ορισμό για τον ΕΛΟΤ όπως επίσης και για το marketing των τυποποιημένων προϊόντων. Παρουσιάζουμε την οικονομία και αισθητική της τυποποίησης, οτιδήποτε αφορά το συμφέρον του καταναλωτή όπως επίσης και την πιστοποίηση των προϊόντων. Αναλύουμε ό,τι έχει να κάνει με το ψυχολογικό κομμάτι. Δηλαδή την ψυχολογική αντίδραση της καταναλωτικής συμπεριφοράς, την κοινωνική διάσταση γενικότερα καθώς επίσης και τις διαφορές των τυποποιημένων από τα τροποποιημένα προϊόντα. Τέλος παρουσιάζονται τα αποτελέσματα της έρευνας που πραγματοποιήθηκε στα πλαίσια αυτής της μελέτης.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Σερδάρης Παναγιώτης
Uncontrolled Keywords: Τυποποιημένα προϊόντα, Πιστοποίηση προϊόντων, Καταναλωτική συμπεριφορά,
Subjects: Π > Προϊόντα
Τ > Τυποποίηση
Divisions: Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Κοζάνη)
Depositing User: Προσωπικό Καταθετηρίου
Date Deposited: 21 Apr 2015 15:00
Last Modified: 21 Apr 2015 15:00
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/2413

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top