Κοντός, Κωνσταντίνος (2009) Τρόποι ελέγχου στροφών, ροπής και ισχύος ασύγχρονων μονοφασικών και τριφασικών επαγωγικών κινητήρων κλωβού, δακτυλιοφόρου και συνδεσμολογίες DAHLANDER. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
H12_2009.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (4MB) |
Abstract
Ένας ηλεκτροκινητήρας θα μπορούσε να οριστεί ως μια ηλεκτρομηχανική διάταξη μετατροπής της ηλεκτρικής ενέργειας σε κινητική ενέργεια, με την μορφή περιστροφικής κίνησης. Η αρχή λειτουργίας ενός ηλεκτροκινητήρα εναλλασσόμενου ρεύματος, βασίζεται στην δημιουργία ενός μαγνητικού πεδίου στο στάτη, το ακίνητο δηλαδή μέρος της ηλεκτρικής μηχανής, το οποίο είναι υπεύθυνο για τον εξαναγκασμό σε περιστροφή του δρομέα, που αποτελεί το περιστρεφόμενο μέρος του κινητήρα. Ασύγχρονος κινητήρας Η εξάπλωση και χρήση των ασύγχρονων κινητήρων εναλλασσόμενου ρεύματος είναι καθολική σε όλες σχεδόν τις εφαρμογές ανεξάρτητα των ιδιαίτερων απαιτήσεων τους. Η απλή σχετικά κατασκευή των ασύγχρονων μηχανών και ιδιαίτερα των κινητήρων βραχυκυκλωμένου δρομέα, καθώς επίσης και η συμπεριφορά τους κατά την λειτουργία σε εφαρμογές και περιβάλλοντα με ιδιαίτερες απαιτήσεις, αποτελούν τους βασικούς λόγους για τους οποίους ο ασύγχρονος κινητήρας εναλλασσόμενου ρεύματος κέρδισε έδαφος έναντι των υπολοίπων.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Κεχαγιάς Ευθύμιος |
Uncontrolled Keywords: | Ασύγχρονοι μονοφασικοί κινητήρες, Ασύγχρονοι Τριφασικοί Κινητήρες, Βραχυκυκλωμένου Δρομέα |
Subjects: | Κ > Κινητήρες |
Divisions: | Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών ΤΕ (Κοζάνη) |
Depositing User: | Προσωπικό Καταθετηρίου |
Date Deposited: | 21 Apr 2015 08:35 |
Last Modified: | 17 Jun 2015 10:59 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/2358 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |