Μπουρνάκας, Νίκος (2009) Ο ρόλος των δημοσίων σχέσεων στη λειτουργία της τουριστικής επιχείρησης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
D72_2009.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (2MB) |
Abstract
Περιγράφονται οι δημόσιες σχέσεις ως μορφή επιχειρησιακής επικοινωνίας και ο ρόλος τους μέσα σε μία επιχείρηση. Σκοπός των δημοσίων σχέσεων είναι η ομαλή λειτουργία κάθε επιχείρησης, η εξασφάλιση της αποδοτικότητάς της και η δημιουργία καλής εικόνας της επιχείρησης στο ευρή κοινό. Τέλος, παίρνοντας ως παράδειγμα μία τουριστική μονάδα εξετάζεται πρακτικά ο ρόλος των δημοσίων σχέσεων μέσα στην επιχείρηση, καθώς και οι αρμοδιότητες του τμήματος δημοσίων σχέσεων.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Σερδάρης Παναγιώτης |
Uncontrolled Keywords: | Επικοινωνία, Επιχειρησιακή επικοινωνία, Δημόσιες σχέσεις, Δημόσιες σχέσεις Belvedere Hotels |
Subjects: | Δ > Δημόσιες σχέσεις Ξ > Ξενοδοχεία |
Divisions: | Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Κοζάνη) |
Depositing User: | Προσωπικό Καταθετηρίου |
Date Deposited: | 20 Apr 2015 08:02 |
Last Modified: | 12 May 2015 07:03 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/2271 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |