Γαργανοπούλου, Παρασκευή (2009) Το αυτοκίνητο ως μέσω κοινωνικής, οικονομικής και ψυχολογικής καταξίωσης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
D60_2009.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (8MB) |
Abstract
Κύριος σκοπός και στόχος της παρούσας πτυχιακής είναι να μελετηθούν με ιδιαίτερη προσοχή και επιμέλεια τα ψυχοκοινωνικά αίτια που οδηγούν στην αγοράς και χρήσης των αυτοκινήτων στην σύγχρονη καθημερινότητα των ανθρώπων. Για το λόγο αυτό θα γίνει προσέγγιση του θέματος συνδυάζοντας την θεωρητική διάσταση με την πρακτική εξαγωγή συμπερασμάτων μέσω έρευνας. Οι παράγοντες που επηρεάζουν την αγορά συγκεκριμένης μάρκας και τιμής, έχει να κάνει με την οικονομική, κοινωνική και ψυχολογική καταξίωση που προσφέρουν. Τα αυτοκίνητα είναι η εικόνα των ανθρώπων. Είναι αυτά που προσδιορίζουν την ταυτότητά τους, τις οικονομικές απολαβές τους, ακόμη και την κοινωνική τους θέση. Το ρητό δείξε μου το αυτοκίνητό σου να σου πω ποιος είσαι έχει βάση και ισχύ. Παρακάτω γίνεται μια ιστορική αναδρομή στην πορεία των αυτοκινήτων στο χρόνο και στην θέση που κατέχουν στο εξωτερικό και στην Ελλάδα. Ταυτόχρονα γίνεται αναφορά στην καταναλωτική συνείδηση και στους κοινωνικούς, οικονομικούς και ψυχολογικούς παράγοντες που επηρεάζουν την ανθρώπινη συμπεριφορά, κατά τη διάρκεια της αγορά και κατοχή τους. Τέλος παρατίθεται μια μελέτη μέσω έρευνας αναφορικά με τις προτιμήσεις των καταναλωτών και με τα συναισθήματα που προκαλούν τα κινούμενων οχημάτων.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Σερδάρης Παναγιώτης |
Uncontrolled Keywords: | Παραγωγή αυτοκινήτου, Αγορά αυτοκινήτου, |
Subjects: | Α > Αυτοκίνητα |
Divisions: | Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Κοζάνη) |
Depositing User: | Προσωπικό Καταθετηρίου |
Date Deposited: | 20 Apr 2015 06:49 |
Last Modified: | 20 Apr 2015 06:49 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/2248 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |