Στρατηγική ανάλυση της "Puma"

Φανδρίδης, Γεώργιος (2008) Στρατηγική ανάλυση της "Puma". BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
D128_2008.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (5MB)

Abstract

Στην εργασία δίνω μία γενική εικόνα της εταιρίας, αναφέροντας την ίδρυση της και την ιστορία της. Επεξηγώ ακόμα την δομή της Puma τους στόχους της αλλά και την φιλοσοφία της. Αναλύω το περιβάλλον της Puma κάνοντας μία αναφορά στα παλιά και νέα προϊόντα της αλλά και στους πελάτες στους οποίους αναφέρεται ως επί το πλείστον η Puma. Υπάρχει μία λεπτομερέστατη αναφορά στους ανταγωνιστές και η γενική κατάσταση της παγκόσμιας οικονομίας που τόσο επηρεάζει την κάθε επιχείρηση. Δίδω τον ορισμό του όρου «Μάρκετινγκ» και «Επιχείρηση» και αναφέρω όλες τις προωθητικές ενέργειες της Puma από την απλή διαφήμιση μέχρι τις χορηγίες και το Internet. Αναλύω τις αναλύσεις SWOT και PEST καθώς και τις 5 δυνάμεις του ανταγωνισμού του PORTER και τα 5ps του MINTZBERG. Αναφέρω την οικονομική κατάσταση της Puma καθώς και όλες τις στρατηγικές που επιχειρεί για την ακόμα περισσότερο ισχυροποίηση. Επίσης αναφέρω κάποιες στρατηγικές που χρησιμοποιούν ορισμένες εταιρίες και την προτεινόμενη στρατηγική κατά την γνώμη μου, έπειτα από την μελέτη όλων των παραγόντων που μπορούν να έχουν σημαντική επίδραση σε αυτή.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Αλεξανδρίδης Αναστάσιος
Uncontrolled Keywords: Παρουσίαση εταιρίας Puma, Επιχειρηματική στρατηγική Puma
Subjects: Ε > Επιχειρησιακή δραστηριότητα
Σ > Στρατηγικό μάρκετινγκ
Divisions: Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Κοζάνη)
Depositing User: Προσωπικό Καταθετηρίου
Date Deposited: 18 Apr 2015 16:19
Last Modified: 18 Apr 2015 16:19
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/2173

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top