Ανάπτυξη, εφαρμογή και αποτελεσματικότητα του marketing: στοιχεία από τη ελληνική πραγματικότητα

Ορφανός, Γεώργιος (2008) Ανάπτυξη, εφαρμογή και αποτελεσματικότητα του marketing: στοιχεία από τη ελληνική πραγματικότητα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
D127_2008.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (4MB)

Abstract

Το Marketing , αν και είναι μια έννοια η οποία έχει συχνά αποτελέσει αντικείμενο προσπαθειών ορισμού από πολλούς και αποτελεί μέχρι και σήμερα όρο για τον οποίο εκφράζονται ποικίλες κριτικές ως προς την ικανότητα του να εξυπηρετεί τις επιχειρήσεις ˝ παρόλα αυτά , είναι με σιγουριά το κλειδί που ανοίγει , για τις επιχειρήσεις , τις πόρτες του κέρδους και τις οδηγεί στην αποτελεσματικότητα , στη σιγουριά και στην επίτευξη των στρατηγικών τους στόχων. Όταν , βέβαια , το Marketing αποτελέσει για αυτές μέρος της επιχειρησιακής τους φιλοσοφίας και συμπεριφοράς. Στα κεφάλαια που ακολουθούν βέβαια εξετάζουμε και το πώς μια επιχείρηση η οποία είναι πεπεισμένη για τις ωφέλειες που της επιφέρει ο προσανατολισμός προς το Marketing , μπορεί όντως να υιοθετήσει αυτόν τον προσανατολισμό. Ποια θα πρέπει δηλαδή να είναι η οργάνωση του τμήματος Marketing , οι αρμοδιότητες του και η θέση του μέσα στην επιχείρηση. Ακόμα παραθέτουμε το πώς οι αγορές και τα μεγέθη των επιχειρήσεων επηρεάζουν και σε ποιο βαθμό επηρεάζουν τον προσανατολισμό προς το Marketing , περιγράφουμε το προφίλ των επιχειρήσεων που είτε έχουν υιοθετήσει τον προσανατολισμό αυτό είτε κάποιον άλλο καθώς και το πώς επηρεάζεται αυτό το προφίλ από το βαθμό προσανατολισμού προς το Marketing που έχει κάθε επιχείρηση. Τέλος , αναφερόμαστε στον τελικό ˝ Στρατηγικό Σχεδιασμό του Marketing˝ μέσα από μακροχρόνια προγράμματα και καταλήγουμε αναφορικά με την απόδοση των επιχειρήσεων που έχουν υιοθετήσει σωστά τον προσανατολισμό προς το Marketing.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Αλεξανδρίδης Αναστάσιος
Uncontrolled Keywords: Μάρκετινγκ, Οργάνωση και λειτουργία μάρκετινγκ, Επιχείρηση και marketing,
Subjects: Μ > Μάρκετινγκ
Divisions: Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Κοζάνη)
Depositing User: Προσωπικό Καταθετηρίου
Date Deposited: 18 Apr 2015 16:05
Last Modified: 20 Jul 2015 10:38
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/2172

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top