Ελισιάδου, Ελισάβετ and Τσουρδαλάκη, Όλγα (2004) Στρατηγικές μάρκετινγκ και ανάπτυξη νέων προϊόντων και εισόδου σε νέες αγορές : η περίιπτωση του ΟΤΕ (case study). BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
IT52_2004.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (4MB) |
Abstract
Σκοπός της παρούσας πτυχιακής είναι η ανάλυση του case study της ανάπτυξης στρατηγικών marketing που πραγματοποίησε ο Ο.Τ.Ε. Πρόκειται για μια προσπάθεια σκιαγράφησης της αναπτυξιακής πορείας του οργανισμού που σημείωσε τόσο στον Ελλαδικό χώρο όσο και στον διεθνή την τελευταία δεκαετία, γεγονός που οφείλεται κυρίως στον δυναμικό σχεδιασμό και στην ταχεία ανάπτυξη στρατηγικών marketing. Η αναπτυξιακή πορεία του Ο.Τ.Ε σημειώθηκε διαμέσων έντονου περιβάλλοντος ανταγωνισμού, μιας και την συγκεκριμένη περίοδο τόσο η διεθνή αγορά των τηλεπικοινωνιών όσο και η παρουσία εναλλακτικών φορέων παροχής τηλεπικοινωνιακών αγαθών και υπηρεσιών στον ελλαδικό χώρο παρουσίασε εκρηκτική εξέλιξη. Κατά αυτό τον τρόπο οι σταθερές και τα μέτρα της ως τότε τηλεπικοινωνιακής πραγματικότητας ανατρέπονται. Η σταθερή και «παραδοσιακή» αγορά μετατράπηκε σε μια νέα, «άγονη» και πλέον «σταθερά» ευμετάβλητη αγορά. Βασικά χαρακτηριστικά της εκ νέου διαμορφωμένης αγοράς είναι οι πολλές εναλλακτικές εταιρίες που αναζητούν μερίδια αγοράς, προκαλώντας ραγδαίες εξελίξεις, τόσο στην οικονομική πορεία όσο και στην ανάπτυξη των τεχνολογιών, με βασικό γνώμονα την εγκαθίδρυση τους στην μέχρι τότε περιορισμένη αγορά.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Πουλιόπουλος Λεωνίδας |
Uncontrolled Keywords: | Ανάπτυξη στρατηγικών μάρκετινγκ, Μοντέλο ανάπτυξης νέων προϊόντων, Διεθνείς επενδύσεις, Μετοχές, Οργανισμός Τηλεπικοινωνιών Ελλάδας |
Subjects: | Μ > Μάρκετινγκ Σ > Στρατηγικός σχεδιασμός |
Divisions: | Πρώην Αυτόνομα Τμήματα > Τμήμα Διεθνούς Εμπορίου (Καστοριά) |
Depositing User: | Προσωπικό Καταθετηρίου |
Date Deposited: | 27 May 2015 12:39 |
Last Modified: | 27 May 2015 12:39 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/2113 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |