Σαχπάζης, Νικόλαος (2008) Διαφημιστική εκστρατεία καταναλωτικών προϊόντων μιας επιχείρησης σε διεθνείς αγορές : προσαρμογή στις πολιτιστικές ιδιαιτερότητες. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
IT55_2008.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (693kB) |
Abstract
Στην παρούσα εργασία, αρχικά, καταγράφονται οι τύποι και τα μέσα της διαφήμισης όπως η διεθνής διαφήμιση, τα περιοδικά, οι τηλεοπτικές διαφημίσεις, το διαδίκτυο κ.α. Στο δεύτερο κεφάλαιο περιγράφονται οι ενδεδειγμένοι τρόποι σχεδιασμού μιας διεθνής διαφημιστικής εκστρατείας με πληρότητα. Παρακάτω, αναλύεται σε βάθος η επιλογή του τύπου της καμπάνιας και το πώς πρέπει να ακολουθηθεί. Λαμβάνοντας πάντα υπόψιν τις πολιτιστικές ιδιαιτερότητες του κοινωνικού συνόλου. Στο παράρτημα της εργασίας, παρουσιάζονται παραδείγματα διαφημιστικής εκστρατείας τριών πολυεθνικών. Στο τελευταίο κεφάλαιο καταγράφονται τα συμπεράσματα της ανάλυσης των εκστρατειών.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Καραγιάννης Αθανάσιος |
Uncontrolled Keywords: | Παγκοσμιοποίηση, Πολιτιστική ιδιαιτερότητα, Τυποποίηση, Σχεδιασμός διαφημιστής εκστρατείας |
Subjects: | Δ > Διαφήμιση Δ > Διαφημιστικές εταιρείες |
Divisions: | Πρώην Αυτόνομα Τμήματα > Τμήμα Διεθνούς Εμπορίου (Καστοριά) |
Depositing User: | Προσωπικό Καταθετηρίου |
Date Deposited: | 03 Jun 2015 08:39 |
Last Modified: | 23 Sep 2015 06:50 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/1871 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |