Ελευθεριάδης, Νικόλαος and Σταμκοπούλου, Ιωάννα (2007) Τεχνικές συναισθηματικής καθοδήγησης στη διαφήμιση: ο τρόπος επίδρασης και οι ηθικές διαστάσεις της: οι συναισθηματικές αξίες στη διεθνή διαφήμιση: έρευνα και ανάλυση σχετικών διαφημιστικών σποτς. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
D8_2007.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (11MB) |
Abstract
Η διαφήμιση είναι μια από τις μορφές επηρεασμού ατόμων και κοινωνικών συνόλων. Έχει δε την ικανότητα να διαφοροποιείται ως προς το πεδίο δράσης, ώστε να ασκεί επιλεκτική επιρροή σε αντίστοιχες κατηγορίες ανθρώπων, π.χ γυναίκες, νέους, ή άτομα με διάφορες ιδιαιτερότητες. Συγκεκριμένα, ο κατεξοχήν χώρος της διαφήμισης είναι η οικονομία. Ασκείται δηλαδή από οικονομικές μονάδες με σκοπό τη διεύρυνση του κύκλου εργασιών τους. Στα πλαίσια αυτού του χώρου εντοπίζονται και οι ειδικότεροι στόχοι της. Αναζητά αποδέκτες στα ερεθίσματα που εκπέμπει, αποδέκτες που θα καταναλώσουν τα αγαθά και τις υπηρεσίες που έχει υπό την προστασία της. Για να το πετύχει αυτό, θα «αναγκαστεί» να επηρεάσει τη συμπεριφορά τους, να την ενεργοποιήσει και να την κατευθύνει προς ορισμένες επιλογές. Έτσι μετέρχεται μέσων που προβάλλουν την ποιότητα και την αποτελεσματικότητα ενός προϊόντος σε συσχετισμό με το προσιτό κόστος του για το μεγαλύτερο μέρος του κοινού. Εκεί έγκειται και ο κοινωνικός της χαρακτήρας.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Καρυπίδου Αναστασία |
Uncontrolled Keywords: | Τηλεόραση και διαφήμιση, Διαφημιστικοί στόχοι, Καταναλωτής και διαφήμιση, Επίδραση διαφήμισης, Ηθική και διαφήμιση, |
Subjects: | Δ > Διαφήμιση |
Divisions: | Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Κοζάνη) |
Depositing User: | Προσωπικό Καταθετηρίου |
Date Deposited: | 14 Apr 2015 13:54 |
Last Modified: | 14 Apr 2015 13:54 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/1854 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |