Ασημάκη, Ζωή (2007) Διαφήμιση: ηθική και νομική διάσταση του ρόλου της. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
D7_2007.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial. Download (3MB) |
Abstract
Στην παρούσα πτυχιακή εργασία γίνεται μελέτη σχετικά με την νομική και ηθική διάσταση του ρόλου της διαφήμισης. Η διαφήμιση παρουσιάζει ιδιαίτερο ενδιαφέρον στις μέρες μας καθώς αποτελεί ένα από τα πιο διαδεδομένα μέσα επικοινωνίας. Το κύριο πλεονέκτημα της έναντι των άλλων μέσων είναι η ηχητική και τηλεοπτική πολυπλοκότητά παρουσίασής της, που την κάνουν πιο ελκυστική και ενδιαφέρουσα. Η διαφήμιση σήμερα χρησιμοποιείται ευρέως για την παρουσίαση νέων ή μη προϊόντων, κρύβοντας όμως πολλές ‘’παγίδες’’ και μη ηθικά μηνύματα τα οποία είναι δύσκολο πολλές φορές να γίνουν αντιληπτά από το καταναλωτικό κοινό.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Σερδάρης Παναγιώτης |
Uncontrolled Keywords: | Μορφές διαφήμισης, Γκρίζα διαφήμιση, Διαφήμιση και αλκοολισμός, Διαφήμιση και υπανάπτυκτες χώρες, Προστασία καταναλωτή, |
Subjects: | Δ > Διαφήμιση |
Divisions: | Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Κοζάνη) |
Depositing User: | Προσωπικό Καταθετηρίου |
Date Deposited: | 14 Apr 2015 13:38 |
Last Modified: | 14 Apr 2015 13:38 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/1853 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |