Τζούμα, Μαριάννα (2007) Marketing plan: ένα παράδειγμα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
D2_2007.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (10MB) |
Abstract
Η έννοια της επωνυμίας έχει στρατηγική σημασία, σε μια σειρά από κλάδους και επιχειρήσεις και αποτελεί το θεμέλιο λίθο των εμπορικών αγορών σε παγκόσμιο επίπεδο. Για το σκοπό αυτό θέλησα να επιλέξω για την εργασία μου ένα επιτυχημένο επώνυμο προϊόν το οποίο να προσαρμόζεται στις αρχές του στρατηγικού διοικητικού μάρκετινγκ. Το προϊόν, λοιπόν, αυτό είναι η επωνυμία Nescafe. Για την επιτυχή διεξαγωγή της παρούσης εργασίας ανάλυσα διεξοδικά τις παρακάτω παραμέτρους αναφορικά με την επωνυμία Nescafe : Αγορά καφέ. Ανταγωνισμός και μερίδιο αγοράς. Αξιολόγηση των διαφορετικών τύπων καφέ που ανήκουν στο χαρτοφυλάκιο της επωνυμίας, με τη βοήθεια των εργαλείων S.W.O.T. analysis και Boston Consulting Group Matrix. Στόχοι της επωνυμίας. Τμηματοποίηση της αγοράς και τοποθέτηση των προϊόντων με την επωνυμία Nescafe. Διαφοροποίηση της επωνυμίας σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Μίγμα μάρκετινγκ: Ανάπτυξη προϊόντων και διαδικασίας νέων προϊόντων Θέση Προώθηση Τιμή
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Χιωτίδης Γεώργιος |
Uncontrolled Keywords: | Nescafe, Εταιρεία Nestle, Ιστορία του καφέ, Στρατηγικός σχεδιασμός Nestle, Marketing mix |
Subjects: | Σ > Στρατηγικός σχεδιασμός |
Divisions: | Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Κοζάνη) |
Depositing User: | Προσωπικό Καταθετηρίου |
Date Deposited: | 14 Apr 2015 12:52 |
Last Modified: | 15 May 2015 12:14 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/1848 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |