Ηλιόπουλος, Σταύρος and Χατζηλιάς, Νικόλαος (2012) Ανάλυση, συντήρηση και βελτιστοποίηση 2-χρονου βραδυστροφου κινητήρα για ναυτιλιακή χρήση = Analysis, maintenance and optimization of a multi 2-stroke engine for shipping use. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
M11_2012.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (5MB) |
Abstract
Οι μηχανές εσωτερικής καύσεως κατηγοριοποιούνται ανάλογα με τον τρόπο λειτουργίας τους, το είδος του καυσίμου, τον τρόπο ψύξης, την διάταξη των κυλίνδρων και τον αριθμό των στροφών τους. Τα χαρακτηριστικά στοιχεία της μηχανής που διαλέξαμε για να παρουσιάσουμε στην παρούσα πτυχιακή εργασία είναι: μηχανή για ναυτικές εφαρμογές, βραδύστροφη, δίχρονη Η ανάπτυξη όμως των μηχανών τις τελευταίες δεκαετίες είναι ταχύτατη και σε αυτό συνετέλεσε η διαρκής βελτιστοποίηση των προβλημάτων που παρουσιάζονται στην λειτουργία των κινητήρων, σε σχέση με τις των παραγόμενων ρύπων ή με την ειδική κατανάλωση του καυσίμου. Επειδή όμως οι βελτιστοποιήσεις επιρεάζονται απο σημαντικούς περιορισμούς που τίθενται, όπως, η μέγιστη επιτρεπόμενη τιμή λειτουργίας, γι΄αυτό το λόγο αναλύονται κάποιες προκυπτόμενες λύσεις
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Σιώμος Γεώργιος |
Uncontrolled Keywords: | Τύποι diesel μηχανών, Κινητήρες, Έλεγχος αναμενόμενων βλαβών, Καύσιμα, Ναυτιλία |
Subjects: | Κ > Καύσιμα Κ > Κινητήρες Π > Πλοία |
Divisions: | Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών & Βιομηχανικού Σχεδιασμού ΤΕ (Κοζάνη) > Κατεύθυνση Μηχανολόγων Μηχανικών ΤΕ |
Depositing User: | Προσωπικό Καταθετηρίου |
Date Deposited: | 14 Apr 2015 07:26 |
Last Modified: | 07 Oct 2015 12:16 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/1810 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |