Η διαφήμιση ως μέσο μυθικής διήγησης στην ελληνική τηλεόραση

Κρυονερίτης, Δημήτριος (2005) Η διαφήμιση ως μέσο μυθικής διήγησης στην ελληνική τηλεόραση. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
D26_2005.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (3MB)

Abstract

Μέσω της έρευνας του βιβλιογραφικού υλικού σύγχρονου και παλαιότερου, καθώς επίσης και μέσω συνεντεύξεων που παραχωρήθηκαν από άτομα σημαντικά στο χώρο της διαφήμισης γίνεται αντιληπτή η ευρύτητα με την οποία χρησιμοποιούνται οι μύθοι στη διαφήμιση. Το φωτογραφικό και γραφιστικό υλικό της εργασίας, προέρχεται από διαφημίσεις που αναφέρονται σε παλαιότερες δεκαετίες, δίνοντας ένα δείγμα των πρώτων προτύπων που εμφανίστηκαν και καθιερώθηκαν στην Ελληνική τηλεόραση.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Καπρίνη Ελισάβετ
Uncontrolled Keywords: Ελληνική διαφήμιση, Πρότυπα και διαφήμιση, Διαφήμιση και λογοτεχνία, Ένωση Διαφημιστικών Εταιρειών Ελλάδος
Subjects: Δ > Διαφήμιση
Divisions: Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Κοζάνη)
Depositing User: Προσωπικό Καταθετηρίου
Date Deposited: 13 Apr 2015 08:10
Last Modified: 12 May 2015 08:48
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/1804

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top